BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 17:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 316i muli się strasznie i obroty spadają. Co jest?
PostNapisane: 9 lutego 2007, 13:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 1251
Lokalizacja: Lubsko
Moje BMW: E39 520i
Kod silnika: M52B20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=54536
Auto muli by po chwili wejsc na obroty normalnie. Jadę daje gaz chwile muli po chwili rwie do przodu.Na luzie obroty potrafią spaść do 500-600 obr/min i wtedy nierówno pracuje i "przebiera" w obrotach.Podgazuje to jest ok . Ale za jakis czas znowu to samo. Co to może byc ? Przepływomierz?? Filtr paliwa jest nowy wymieniony 2 tyg temu. Prosze o poradę

_________________
BMW - RADOŚĆ Z JAZDY !!!


Ostatnio edytowano 10 lutego 2007, 14:47 przez areek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: silniczek krokowy
PostNapisane: 9 lutego 2007, 14:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 535
Mi go chlopaki na Emaliowej wyciagneli i przeczyscili i chodzi. Zacznij od tego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2007, 15:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Hm... a może czujnik GMP ? ( ten na dole koło koła pasowego? )

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2007, 17:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: Witnica
Sprawdź wężyk łączący filtr powietrza z takim małym przekaźnikiem koło bloku...miałem to samo wężyk był pęknięty,lewe powietrze.

_________________
Qbic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2007, 18:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
może i ten wężyk, ale na kompie u mojego kolegi wyszło że ten czujnik padł ;)

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2007, 18:19 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
a moze po wymianie filtra paliwa pompa paliwowa siada?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2007, 02:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
hmm pompa to raczej nie, nie wkręcał by się na obroty... całkiem by gasła i nie chciała palić...

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2007, 17:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 1251
Lokalizacja: Lubsko
Moje BMW: E39 520i
Kod silnika: M52B20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=54536
Dziekuje za wszyystkie podpowiedzi. Okazało się ,że sonda lambda jest wszystkiemu winna . Uszkodzona została prawdopodobnie przez jakiś kamień. Po wymianie wszystko chodzi jak należy. Pokręciłem sie nawet troszkę na śnieżku dla uciechy nagrywających moją Bunie komórkami dzieciaków pod Biedronką :hyhy: . Koszt lambdy 250 zł (NTK-NGK) wymiana 30 zł więc tragedii nie ma :) POZDRAWIAM

_________________
BMW - RADOŚĆ Z JAZDY !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL