BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 21:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Coś stuka w tylniej osi
PostNapisane: 25 maja 2009, 12:10 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Chmielnik
Witam mam taki problem a mianowicie w mojej betce podczas ruszania stuka coś w tyle, lecz gdy dam więcej gazu problem znika przy cofaniu na skręcie również. Nie ma luzu na łożyskach. Co może być przyczyną pomóżcie!!!
BMW E36 318i 1992


Ostatnio edytowano 25 maja 2009, 12:11 przez pawelpawlowski1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 12:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2081
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: X6
amor, tuleje, lozyska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 14:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 172
Lokalizacja: KNURÓW
Moje BMW: E36 cabrio
Kod silnika: M52 B28
tuleja ta co od wachacza wchodzi pod próg, może też być tuleja mostu (są dwie) łaczy most z belką. Najlepiej na stacje i na szarpaki, choć tuleja w progu nie zawsze yjdzie na szarpakach.,jeśli to tuleja to spróbuj stanąć przed tylnym kołem i z całej siły kopnąć w bieżnik tuż pod progiem tak jakbyś chciał aby poturlało się w tył poza auto, jeśli wtedy usłyszysz podobny stuk to napewno będzie to właśnie ta tuleja.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 21:25 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Chmielnik
Tulejka, amor, łożysko ok doszedłem do tego że to chyba blokada dyferencjału ponieważ gdy skręcę kołami to oba się kręcą a powinno być tak że te które ma ciężej się nie kręci możliwe że komputer podaje aby blokować a most nie odbiera. Jest tam jakiś czujnik??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2009, 11:54 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Chmielnik
Mam pytanko jak wymienić dyfer bo raczej on tak stuka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL