BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 22:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] problem z odpalaniem
PostNapisane: 25 maja 2009, 18:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Lublin/Oslo
chcę zaznaczyć że przejrzałem już wszystkie posty z podobnymi problemami, ale chciałbym zapytać jeszcze raz.
Silnik zimny-zapala przepięknie
Silnik ciepły niechce palić, a jak "coś" załapie, to nie reaguje na naciskanie pedału gazu.
po kilku minutach mordęgi wraca wszystko do normy.
przepływomierz, silnik krokowy, sonda, czujnik położenia przepustnicy - wymienione
więc co to może być? cewki? czujnik położenia wału? a może jakies sterowniki?
e 34, 2,5 24v mam niestety gas.
POMOCY!


Ostatnio edytowano 25 maja 2009, 19:42 przez franc, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 19:49 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego po pierwsze powinieneś podłaczyć się do kompa bo tylko wpędzasz się w koszty a jak widzisz efektów nie widać
po drugie trzeba odłączyć gaz i doprowadzić silnik do poprawnej pracy na benzynie bo na dwóch zasilaniach nie dojdziesz co właściwie wariuje
trudności z uruchomieniem g
ciepłego silnika mogą powodować
uszkodzony czujnik temperatury-ten do kompa
nieszczelny dolot powietrza
nieszczelne wtryskiwacze
ale na początek podłącz auto pod kompa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 20:27 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
franc, jak masz problem z odpaleniem na ciepłym silniku i dodatkowo gaz, to właśnie w instalacji LPG jest problem i nie pisze tego bo jestem przeciwnikiem gazu, tylko sam montuje więc wiem co mówię.
Mianowicie, reduktor puszcza gaz i dlatego na ciepłym jest problem z odpaleniem. Gaz powoli uchodzi do kolektora, a przy rozruchu tyle go napompuje że silnik tego nie może przepalić. Objaw, po odpaleniu silnik nie wkręca się w obroty, a z wydechu śmierdzi zgniłymi jajami.
Przy wtryskach gazu często gaz ulatnia się króćcem podciśnieniowym w reduktorze, natomiast w instalacjach drugiej generacji nie trzyma zawór na reduktorze. Tak czy tak, jeżeli zakręcisz gaz w zbiorniku i pojeździsz na samej benzynie to problem powinien zniknąć. Pozostaje namierzyć element który się nie domyka i po problemie.

Więcej info znajdziesz w dziale forum Paliwa & Spalanie
http://www.bmw-sport.pl/viewforum.php?f=3

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 20:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Lublin/Oslo
wielkie dzięki za wskazówki.
za kilka dni dam znać co udało mi się zdziałać.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 21:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Lublin/Oslo
po odłaczeniu gazu nic się nie zmieniło, cały dolot powietrza przejrzany i jest ok.
ale nie poddam się. Będę o wszystkim informował.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 22:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 229
Lokalizacja: okolice Sulechowa
nie chce Cie martwić w naszym poprzednim BMW 520i gaz były także ogromne problemy z odpaleniem silnika i po jakimś czasie silnik padł po zmianie na 2.5 (nie chodził wczesniej na gazie) problemy z uruchomieniem ustały.
poprzedni silnik chodził 5 lat z instalacja gazową.

_________________
Mamuuussiu a czemu ci ludzie klĂŞcza?
......... bo to synku jedzie siĂłdemka!

Leokadia, Amelia, Marcin i nasza
Obrazek
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ÂŻYCIE
www.7er.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 08:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Lublin/Oslo
u mnie chodzi raczej o jakiś detal, bo jak już zapali, to "idzie" przepięknie.
nieważne czy na gazie, czy na bęzynie. Nie ma się czego przyczepić, tylko to odpalanie.
dodam że gaszę samochód zawsze na bęzynie, aby gaz pozostający miedzy parownikiem a kolektorem został spalony( odcinek dość długi, ok 1,20m)
Wszystkim życzę miłej niedzieli.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 08:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Lublin/Oslo
ZROBIONE!
ale przyczyna była absurdalna i nielogiczna. chodziło o pompe paliwa, przy starcie nie dawała odpowiedniego ciśnienia, ale tylko gdy silnik ciepły. dopiero po kilku próbach rozruchu ciśnienie pozwalało na zapalenie silnika. wymiana pompy i wszystko znów OK.
pozdrawiam. .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL