BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 17:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Wymiana tulei pływajacej Meyle czy Febi jak to zrobic
PostNapisane: 26 maja 2009, 22:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 95
Lokalizacja: WrocÂław
Witam tak jak w temacie zabieram sie do wymiany tulei pływajacej ale zastanawiam sie nad wyborem producenta czesci zamiennej najlepiej jakby był to Lemforder ale ceny na allegro nie sa za ciekawe http://www.moto.allegro.pl/item63756738 ... order.html

Dlatego zastanawiam sie nad Meylem lub Febi gdyz sa znacznie tansze i chyba calkiem niezle co o tym sadzicie? Czy używaliście juz czesci od Febi ? Jak wymienialem przednie sworznie i zdecydowalem sie na meyle i jak narazie jest ok. Na ktorego producenta sie zdecydowac?
http://www.moto.allegro.pl/item63948654 ... meyle.html

Ta aukcja jest chyba dosc kuszaca ale nie mam zdania na temat febi ,komplet ok 306zł
http://www.moto.allegro.pl/item62700433 ... _febi.html

Autem planuje pojezdzic jeszcze z 3lata po wroclawskich drogach takze nie chcialbym jeszcze raz tego wymieniac. Czy tuleje trzeba wymieniac parami lewa prawa strona samochodu?

_________________
BMW 316i E-36 Rocznik 1995 benzyna , sedan (biaÂła pereÂłka)


Ostatnio edytowano 28 maja 2009, 22:33 przez R0NDEL, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2009, 23:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
niektóre części oryginalne są produkowane do bmw przez febi. Ja mam u siebie części zawieszenia tej firmy, niedługo minie 2 rok od wymiany i jak narazie wszystko w porządku.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2009, 10:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 95
Lokalizacja: WrocÂław
A wiesz moze jakie czesci sa orginalnie produkowane przez febi do bmw ? Jakie ty masz czesci zawieszenia firmy febi ? tez tuleje itp ?

_________________
BMW 316i E-36 Rocznik 1995 benzyna , sedan (biaÂła pereÂłka)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2009, 12:09 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
To zależy od modelu Febi dla BMW między innymi robi:
-tuleje
-łączniki drążków
-końcówki
-gumy drążka stabilizatora
-wahacze
i wiele innych. :)

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2009, 13:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 95
Lokalizacja: WrocÂław
A co sadzisz o tych tulejach Febi co podałem link na aukcji allegro? Na ktore ty bys zdecydował komplet febi na dwie strony za 304zł czy meyle tylko 2 tuleje plywajace za 150zł ?
P.S wiecie ile kosztuje robocizna w warsztacie? Zrobił bym to sam ale nie mam do tego ściągaczy a one kosztuja na allegro po ok 200zł :/ moze ktos ma takie sciagacze i chce zarobic parę zl i mi je pożyczyć :)?

_________________
BMW 316i E-36 Rocznik 1995 benzyna , sedan (biaÂła pereÂłka)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2009, 13:22 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
R0NDEL, jak masz trochę gotówki i chcesz zainwestować w auto to bierz to pierwsze, Czyli komplet Febi. Zrobisz raz i masz święty spokój. A co do wymiany to prasa, i podnośnik warsztatowy się przyda, więc odradzam Ci brać się za to samemu.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2009, 14:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 95
Lokalizacja: WrocÂław
Własnie z kasa to tak srednio krysys jest przeciez :P
Robilem juz przednie zawieszenie i wymienialem sworznie i tuleje na wahaczach.
Wtedy wystarczyła tylko prasa i podnosnik. Podnośnik mam ,a prasa to jest w kazdym warsztacie jak robilem przod zanioslem caly wahacz i mi wprasowali za 40zł (drogo chyba:/). ale nie wiem jak tu jest z wymontowaniem wahacza ? czy jest tak proste jak z przodu. Na forum nic nie moge znalesc zadnych konkretow na temat wymiany tulei tylnego zawieszenia. No i jak go calego wyciagnac nie uszkadzajac innych elementow(tulei)

_________________
BMW 316i E-36 Rocznik 1995 benzyna , sedan (biaÂła pereÂłka)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL