BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 17:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Wirnik pompy wody rozsypał się jego szczątki zostały w
PostNapisane: 27 maja 2009, 17:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
Witam mam problem jak napisałem w tytule, częściowo wyciągałem resztki ale obawiam sie ze to nie wszystko.
I co teraz zrobić założę nową pompę wody, ale obawiam się że przy pracy silnika pozostałosci które zostały zniszczą nową pompę albo zablokują chłodnicę,
Co wy mi doradzicie?

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2009, 20:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 365
Moje BMW: E46&E90
Kod silnika: M52TUB28&N52B30
cienko jakoś to widze :cwaniak:

_________________
Nie odkładaj na jutro życia, bo nikomu nieznana ta pora, gdy jutro - to nasze dzisiaj, nigdy nie stanie się wczoraj.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2009, 20:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
na zimnym silniku

zdjąć chłodnice, wyjąć termostat i poprostu wcisnąć wąż i pod ciśnieniem wypłukać co się da od góry . . .

ja bym tak zrobił ... chyba że wyjmująć czesci już całość pompy skompletowałeś :P



pompa chyba nie metalowa ?

jak plastikowa a założysz teraz metalową to nawet jak dostanie się jakiś syf to jej nie uszkodzi

A nie ma tam chyba aż tak dużych kawałków żeby zapchac chłodnicę itp.

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 07:07 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
oryginalne pompy maja plastikowe wirniki - kup zamiennik z metalowym wirnikiem-resztki wyczysc i zakladaj nowa - bez obaw- powinno byc ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 13:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
wielkie dzięki za rade tak własnie zrobilm

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL