BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 21:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] strata mocy i zamulone do 4500 obr/
PostNapisane: 28 maja 2009, 20:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: ÂŁowicz
witam mam problem z moim bmw nie wiem dlaczego jest zamulone i wolno wkreca sie na oboty poniżej 4500obr byłem z nia na kauterze wyszło im niby ze vanos ale on ani nie klekocze jak w innych ani nic a dzis znalazlem ze był odłaczony elektrozawór ktory steruje dobływem oleju do vanosa wiec ten bład mógłbyc stad jednak gdy go podłaczyłem nic sie nie zmieniło;/;/


Ostatnio edytowano 28 maja 2009, 21:16 przez marcin109173, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 20:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 707
Lokalizacja: Kamyk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30 Supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 78&start=0
Witam :)
Kolego a czy dotyczy to zarówno zimnego jak i ciepłego silnika??

U mnie na zimnym było ok a kiedy dostała swojej temp. to gdzieś uciekały Nm. Wymiana 6szt. fajek na nowe pomogła. Oczywiście świece miałem nówki NGK dedykowane.

Aha i podaj model silnika M50 czy M52 :)

Pozdro ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 20:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 174
Lokalizacja: RzeszĂłw
uszkodzony czujnik wałka korbowego powoduje takie objawy, ale komp by to pokazał.

_________________
http://www.ziomal.itl.pl
http://bmw.resmoto.com


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: strata mocy i zamulone bmw e36 320 do 4500 obr/
PostNapisane: 28 maja 2009, 20:54 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
marcin109173 napisał(a):
witam mam problem z moim bmw nie wiem dlaczego jest zamulone i wolno wkreca sie na oboty poniżej 4500obr byłem z nia na kauterze wyszło im niby ze vanos ale on ani nie klekocze jak w innych ani nic a dzis znalazlem ze był odłaczony elektrozawór ktory steruje dobływem oleju do vanosa wiec ten bład mógłbyc stad jednak gdy go podłaczyłem nic sie nie zmieniło;/;/

Kolego jeżeli Vanos był odłaczony to chyba był po temu jakiś powód?
powinieneś zresetować kompa pojeżdzić autem aby złapało nowe nastawy i jeszcze raz podłaczyć się do komputera aby zobaczyć czy ten Vanos znów nie wyskoczy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 21:00 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
miec vanosa a nie miec to nikoma roznica watpie czy ktos by w ogole przyjarzyl ze mu vanosa odlaczyli :dobani:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Ostatnio edytowano 28 maja 2009, 21:02 przez Clatrine, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 18:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: ÂŁowicz
ciepła czy zimna to samo jest na gazie chodzi nawet troszke lepjej jak na benzynie przypomina mi sie ze jak gaz zakładali to powiedzieli ze było cos z czujnikiem rozrzadu tylko zae teraz nie było tego błedu nie jestem tez pewien czy nie mówili ze własnie czegos tam nie odłanczali tylko nie jestem ppewien bo juz dobrze nie pamietam a czy tego przyczyna nie moze byc sprzegło naprzykład bo tez jak na 1 dostanie dobrze w pedał gazu to zaczyna juz smierdziec???? i sie slizga


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 19:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Przy sprzęgle zmuł objawiał by się nie tylko w tym zakresie rpm.
Oraz widział byś że obroty nie idą w miarę proporcjonalnie do przyspieszenia.
Możesz sprawdzić, zaprzyj przednie koła o krawęznik, wrzuć 3 i powoli puszczaj sprzęgło.
Jak zgaśnie to jest jeszcze ok, jak będzie ślizgać to znak o końcu.

Choć jak na mój gust , bardziej czujnik wałka albo wału.
Nie koniecznie pokarze go od razu na kompie. Mi dopiero wyskoczył po podłączeniu GT1.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 20:00 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
o sprawdzeniu sprzegła to ja mam duzo lepszy sposob i skuteczniejszy :hyhy: ale nie bede kopiowal bo usterka to nie sprzegło :P

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL