BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 21:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 328i problem z obrotami
PostNapisane: 28 maja 2009, 20:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Opole
witam posiadam bmw e36 328i i meczy mnie jedna sprawa jesli mu przygazuje to wkreca sie normalnie ale schodzi w zwolnionym tepie z obrotow i nie wiem dla czego niby to w niczym nie przeszkadza ale jednak chcial bym wiedziec o co chodzi??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 20:42 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
moze ci sie przepustnica do konca nie zamyka? lub nieszczelnosc dolotu... innej opcji bym nie szukal BEZ KOMPA :hyhy:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 21:47 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 97
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: e61 LCI
Kod silnika: M57N2
przedmówca ma rację:) jeszcze sprawdź czy się pedał gazu nie przycina, głupio to brzmi ale mnie się tak zdarzyło blokował się gaz i powoli odpuszczał.

_________________
Czym Chata Bogata, Tym Goście Wymiotują...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 11:04 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
nokia, Teoretycznie to silniki M52 tak mają że wskazówka nie leci na łeb, na szyje w dół, tylko powoli, lekko zatrzymuje się na ok 1000 RPM i za chwilę stabilizuje na ok 750 RPM.
Zależy też jak kto rozumie, słowo "wolno" i czy ten objaw powstał nie dawno.
Tak czy tak, za to schodzenie, o którym piszesz, odpowiada silnik biegu jałowego, który działa również podczas schodzenia z obrotów. Inną sprawą jest to że proces odcinania paliwa (Cut off), który przyspiesza opadanie obrotów silnika, jest rozpoczynany po odczycie z czujnika TPS, kiedy ten zasygnalizuje całkowite zamknięcie przepustnicy.
Rada:
-wyczyść przepustnicę
-wyczyść silnik biegu jałowego
-zmierz napięcie TPS-u
TPS znajduje się na przeciw przepustnicy, to taki czarny plastikowy przedmiot, do którego podłączona jest wtyczka z 3 kablami. Pomiaru dokonujemy, czerwony kabel miernika drugi pin (prawdopodobnie środkowy kabel), czarny kabel miernika masa samochodu, zakres miernika napięcie stałe 20V, pomiar powinien być między 0,1 a 4,9V w zależności od otwarcia przepustnicy, bodajże;
-przepustnica zamknięta napięcie nie większe niż 0,46V
-przepustnica max otwarta napięcie minimum 4,5V

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL