BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 18:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Opony
PostNapisane: 31 maja 2009, 11:34 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 157
Lokalizacja: Mazowieckie
Moje BMW: Klekot coupe
Mam juz troche zjechane opony z tylu 5 mm bierznika zostalo. Czy jesli zamienie przednie 7mm z tylnymi to cos sie stanie, czy jest to bezproblemowa zamiana?

_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.


Ostatnio edytowano 31 maja 2009, 11:44 przez PalMac, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 12:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
możesz zmienić, nic się nie stanie. ze słabszym bieżnikiem z przodu będziesz miał słabsze hamowanie..

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 13:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
Jeżeli masz prawidłową zbieżność i geometrie to śmiało zmieniaj :)
DanyU napisał(a):
ze słabszym bieżnikiem z przodu będziesz miał słabsze hamowanie..

a na suchej drodze będzie lepsze :P niestety polska nie jest pustynią i często pada :kwasny: jeszcze mogą wystąpić problemy ze skręcaniem na mokrej drodze :)
Jak już zmienisz to sprawdź zachowanie na mokrym rondzie cobyś się potem nie zdziwił że zawsze miałeś x prędkość i nic się nie działo...

_________________
Moje pierwsze BMW e36 316i
Drugie to E39 528i
No i obecne E39 535i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 14:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żary
Moje BMW: E34 i E36
Kod silnika: M60 i M50
zasada jest taka ze slabsze opony zaklada sie na przod bez wzgledu czy jest to przednio tylnio czy cztero napedowka!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL