BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 14:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36]Nie odpala
PostNapisane: 11 lutego 2007, 11:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Bydgoszcz
Czy moze mi ktos powiedziec czemu moje BMW e36 tds nie odpala jak postoi 1 dzien. Samochod nie odpala po czasie jak kontrolka swiec zgasnie moge wtedy krecic i nie odpali tylko dymi i wskazowka od ekonomizera jest na zero. Jesli przekrece stacyjka natychmiast bez czekania na swiece to odpali. Od czego to zalezy? Po przekreceniu czekam na grznie swiec , slychac jak pompka paliwa pompuje a nie odpale samochodu. A jak przekrece natychmiast to odpala bez problemu. Czy to cos w stacyjce czy jakis zaworek? Prosze o pomoc jesli ktos wie.....


Ostatnio edytowano 12 lutego 2007, 20:47 przez dzidzia, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2007, 16:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Warszawa
witaj, może zawor zwrotny cofa paliwo.

_________________
moje bmw 316i, 1996r,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2007, 17:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Bydgoszcz
Mam zalozony zaworek zwroty przed sama pompa wtryskowa, bo mi sie paliwo cofalo ale niepotrzebnie zalozylem bo wezyk paliwa przy pompie byl pekniety. Wiec zostawilem zaworek uniwersalny w niczym on chyba nie przeszkadza.Paliwo w wezyku jest dochodzi az do pompy.Zastanawiam sie czy pompa paliwa ta pomocnicza czasem nie daje za malego cisnienia... Dzieki za pomoc jak cos jeszcze bedziesz wiedzial to klikaj sprawdze wszystko - Taki Los- :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL