BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 17:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 328i - swiece zaplonowe sa brudne od oleju
PostNapisane: 9 lutego 2007, 11:48 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 55
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Czy to wróży wymiane pierścieni tlokowych ??
Czy BMW tak ma - w co watpie ale kiedys cos takiego slyszalem ze BMW tak ma

Z gory dzieki za odpowiedz

Pozdrawiam

_________________
E-36 328i "MaÂła Czarna"


Ostatnio edytowano 10 lutego 2007, 23:22 przez Majtus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2007, 14:54 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 43
Posty: 702
Lokalizacja: Krosno
Moje BMW: 330Ci/535D/M3/M3/X5
u mnie przyczyna byla przepuszczajaca uszczelka (wewnetrzna uszczelka pokrywy zaworow bodajze)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2007, 15:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
moje wczoraj wymieniłem :zdziwko: czarne... a oleju łyka :zdziwko: więc kto wie... może pierścionki... może uszczelniacze zaworowe...

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] 328i - swiece zaplonowe sa brudne od oleju
PostNapisane: 11 lutego 2007, 14:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 187
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: juz piąte
Majtus: a jak jest ze stanem oleju miedzy wymianami, jak z kompresja oraz jak jest z osiagami motoru?
Jezeli osiagi nie ulegly zmianie, komprecha w normie a olej ubywa brudzac swiece to moze warto pomyslec o stanie uszczelniaczy zaworowych? Na moje oko to gdyby ci puszczaly pierscienie to mialo by to swoje odzwieciedlenie w osiagach i kompresji


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2007, 21:25 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
w 328 jest jeszcze zdaje sie membrana przewietrzania komory korbowej, moze ona przepuszcza

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2007, 12:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 228
Lokalizacja: maÂłopolska
...może być odma ale podejrzewam, że raczej małoprawdopodobne żeby przez odme silnik spalał taka ilośc oleju że widać to na bagnecie... trzeba by zrobic test : sprawdzić kompresje najpierw normalnie a następnie sprawdzić drugi raz wlewając na każdy tłok niewielka ilośc oleju silnikowego... jeśli dwa pomiary będą identyczne znaczy to że uszczelniacze zaworów mówią papa, jeśli natomiast jeden pomiar sprężaniar bedzie znacznie sie różnił od drugiego to znaczy, że pierścienie ... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2007, 12:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Majtus, niewiem czy potrafisz odrużnić świecę utytłaną olejem nagromadzonym w zagłębieniu głowicy gdzie się wkręca świecę , od zasmolonych elektrod .
elektrody były brudne od oleju czy gwint??

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2007, 13:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
( u mnie i elektroda i gwint ) :zdziwko:

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2007, 14:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
MichcioManiak napisał(a):
( u mnie i elektroda i gwint )

no to skoro tak i jeszcze mówisz ze wyrażnie ubywa oleju na bagnecie to albo pierścienie albo uszczelniacze , ale zadałem to pytanie :
Cytuj:
elektrody były brudne od oleju czy gwint??
_________________

ponieważ niektórzy panikują że świeca brudna od oleju musi świadczyś o zarżniętym silniku , a tymczasem poprostu świeca się przybrudza olejem w momencie wykręcania jej z głowicy jeśli jest nieszczelna pokrywa zaworów.
ale test przytoczony przez lolek1, powinien sprawę wyjaśnić.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2007, 16:13 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
A uszczelkę pod klawiaturą, to Ty masz dobrą? Jeśli nie jesteś pewien, to ją wymień. Nie jest to droga zabawa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2007, 19:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Hehe ja np. miałem porozrywane gwinty przy pokrywie, musiałem gwintować, a olej - lał się całkiem pożądnie :-) codziennie rano plama była pod samochodem :zdziwko:

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2007, 00:25 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 55
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
i gwint i elektroda ale juz wiem co - membrana przewietrzania komory korbowej
dzieki Frank :ok:

_________________
E-36 328i "MaÂła Czarna"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2007, 09:17 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Majtus napisał(a):
i gwint i elektroda ale juz wiem co - membrana przewietrzania komory korbowej
dzieki Frank :ok:


ciesze sie,ze znalazłes przyczyne ;)

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL