BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 czerwca 2024, 11:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] po montazu lpg obrotomierz oszukuje
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 07:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 399
Lokalizacja: HGW
Moje BMW: e90 318i
Kod silnika: N46B20B
Witam
Probuje dojsc do przyczyny i wyeliminowac to- moze ktos pomoze;

3tyg temu zamontowalem gaz do M40 -ten co sie przelacza po przekroczeniu tam jakis obrotow silnika. No i przedtem bylo np tak ze 2900br na 5 biegu to bylo 100km/h teraz mam 100km/h przy 3300obr , malo tego wolne obroty pokazuje 1100-1200 a w rzeczywistosci (sprawdzane) ma 800-900 obrotow. Dodam jeszcze, że przekrecam kluczyk w pierwsza pozycje i wskazowka sama od siebie od obrotomierza podnosi sie juz na jakies 400obr i tak zostaje do momentu odpalenia po czym pokazuje caly czas zawyzona wartosc na pelnym zakresie obrotow i po wylaczeniu zaplonu zgaszeniu auta opada znow do 400obr i dopieo za tam okolo 2s spada na tą podstawke tam gdzie lezec powinna w stanie spoczynku. To stalo sie tuz po montazu gazu., Jak mowilem o tym gosciom to oni mowili ze nic tam nie grzebali. NIe wiem o co lotto w czym problem pomozcie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 09:25 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Gazownicy aby uruchomić instalację, muszą pobrać sygnał obrotów silnika.
Albo coś skopali, albo centralka gazowa wprowadza zakłócenia i obrotomierz fiksuje.
Napisz jaką masz elektronikę gazową (nazwa, producent), lub zrób zdjęcie przełącznika.
Za odczyt obrotów z reguły odpowiada brązowy kabelek idący od sterownika gazu.
W silniku M40 powinien być przykręcony do minusa cewki zapłonowej (śrubka na kluczyk 8 ), silnik M43 obroty ze złącza diagnostycznego.
Spróbuj odłączyć ten kabel, lub na początek wyjąć oba bezpieczniki od sterownika LPG.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL