BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 12 maja 2025, 22:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] zapowietrza mi sie czesto układ chłodzenia
PostNapisane: 24 maja 2009, 10:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: soko³ów podlaski
mam problem czesto zapowietrza mi sie układ chłodzenia.a do tego czesto marznie mi perownik od gazu co zrobic

_________________
jacek t


Ostatnio edytowano 24 maja 2009, 13:45 przez szczygiel8, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2009, 10:55 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Znależc przyczynę zapowietrzania bo parownik od tego zamarza ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2009, 12:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: soko³ów podlaski
mam czeste ubytki w stanie plynu w chłodnicy. nigdzie nie widac wycieków

_________________
jacek t


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2009, 13:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: Halinów
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B25
Objawy wskazują na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2009, 13:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 375
Lokalizacja: Szczecin
Garaż: 320ci -> 318is -> 328ci -> 528iA -> 530i -> 323i -> 323ci -> 525iA -> 540iA -> 523i -> 320Ci -> 523i -> 320Ci -> 520iA -> 323i -> 523i -> ?
Jakub316 napisał(a):
Objawy wskazują na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą


Popieram.
Sprawdz stan oleju, jego konsystencje. Sprawdz tez cisnienie na tlokach i czy kompresja nie idzie przez zbiorniczek wyrownawczy. Czyli standardowe procedury ;) Ale niestety te 2 objawy czyli zapowietrzanie sie i czeste ubytki plynu to juz na 90% conajmniej uszczelka. Jezeli tak, to przy Twoim silniku nie beda to jednak jakies duze koszta.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2009, 18:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: soko³ów podlaski
wielkie dzieki za pomoc

_________________
jacek t


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2009, 18:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: soko³ów podlaski
wielkie dzieki za pomoc :ok:

_________________
jacek t


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2009, 21:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 632
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: E38 740i 5gang/E36/
Kod silnika: M60B40/M43/M52
sprawdz jeszcze dokładnie pompę wody czy czasami nie puszcza...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 14:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: soko³ów podlaski
dzieki za pomoc,ale uszczelka dobra mechanik sprawdza dlaczego mam ubytek w plynie

_________________
jacek t


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 19:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
mozesz miec nieszczelna chlodnice, jak sie ona nagrzeje to bedzie powoli parowac, na zimnym silniku mozna to zaobserwowac,u mnie sie dalo jak chlodnice odpowietrzalem, zrobilem tak: korek odkrecony i ugniatalem weze przy chlodnicy zeby powietrze wycisnac i zauwazylem jak mi sie chlodnica zrobila wilgotna

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 19:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
mozesz miec nieszczelna chlodnice, jak sie ona nagrzeje to bedzie powoli parowac, na zimnym silniku mozna to zaobserwowac,u mnie sie dalo jak chlodnice odpowietrzalem, zrobilem tak: korek odkrecony i ugniatalem weze przy chlodnicy zeby powietrze wycisnac i zauwazylem jak mi sie chlodnica zrobila wilgotna

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL