BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 01:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 323ti nie ma dołu i nie pracuje na wszystkie cylindry
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 09:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: wrocÂław
witam!miałem bardzo niemiły przypadek, a mianowicie podczas wyścigu z 3 biegu przy 6,5 tys zamiast 4 wrzucił mi się 2 bieg :wstyd: :zalamany: Niestety tłoki "domknęły" zawory (pokrzywiły wszystkie zawory wydechowe (12)) ciśnienie w cylindrach było strasznie niskie: 2 atmosfery :zalamany: Głowica została zdjęta i wymieniono krzywe zawory, splanowano i i oczywiście wymieniono uszczelkę pod głowicą. Po tych naprawach jest już dużo lepiej ale niestety silnik nie przypomina tego z przed wypadku. Przy niskich obrotach w nie ma mocy dławi się i tak jakby nie chodził na wszystkie 6 cyl. Wymieniłem dodatkowo przepływomierz bo komp pokazywał błąd i jedną cewkę - przez chwilę było tak jak być powinno (moc, i równa praca w całym zakresie obrotów) ale po przejechaniu około 10km znowu problem powrócił.
Nie wiem już co ma robić, może ktoś na forum miał podobny problem. Przypomnę że mój silnik to 2,5l m52 170km z 1997/8 roku.
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 09:31 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
A może padła następna cewka?? Nie sprawdzałeś?? Jeżeli po wymianie było wszystko ok, to usterkę mechaniczną możesz wykluczyć.
Co ze świecami, zaglądałeś do nich??

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 09:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: wrocÂław
no właśnie już nie sprawdzałem kolejnych cewek a świece wyciągałem i nie były zalane wyglądały ładnie, mechanik mówił że można je też wymienić ale jeszcze tego nie zrobiłem...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 14:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Ja stawiam na czujnik polożenia wałka.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 14:58 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
z tego co wiem czujnik polozenia walka objawia sie brakiem mocy od 3tys do 3.5tys wiec nie sadze ze to to zwlaszcza iz przed ''calym zdarzeniem'' bylo wszystko ok

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL