BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 20:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Problem
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 11:58 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E34
Kod silnika: m50
Witam
Mam taki problem z moją e34, przy hamowaniu kierownica się trzęsła a pedał hamulca wibrował, zmieniłem tarcze na ATE + klocki i żadnego efektu to nie dało. Ponadto jak jade tak okolo 120 km\h to trzęsie lekko przodem tak jakby wpadał w wibracje. Będąc u mechanika powiedział mi, że w zawieszeniu jest wszystko ok, żadnych luzów. Ja myśle że to być może od maglownicy takie wibrowanie auta przy tej prędkości. Jak ktoś miał taki problem to napiszcie bo niebawem czeka mnie długa trasa i nie chciałbym niespodzianek. Z góry dzięki

_________________
BMWdriver


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 00:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
W/g mnie dalej masz coś nie tak z tarczami.
Piszesz że dodatkowo drży pedał hamulca i dlatego tak myślę.
Możliwe że przed założeniem nowych tarcz nie oczyściłeś dokładnie papierem, miejsca ich styku z piastą i są nie wycentrowane.
Często tak jest jak zakłada się nowe na resztki rdzy i przyklejonego syfu po starych, choć nie twierdzę że tak jest w tym wypadku.
Ja bym zaczął od tego jesli jest tak jak mówie.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 02:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 131
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
Moje BMW: e39 2.5 tds
Kod silnika: m51
Temat dość obszerny, sam mam z nim problem.. Po pierwsze to po założeniu nowych tarcz muszą się one dotrzeć, po drugie przypadkiem ich nie przegrzej na początku bo zwiekszy sie ich podatność na wichrowanie, krzywienie etc.

Jeśli nie ma żadnych luzów na zawieszeniu to dobrze. Zacznij od sprawdzenia kół. Mógł spaść ciężarek, mogła się felga przykrzywić.. Jak okaże się, że wszystko jest ok sprawdź to co kolega wyzej wymienił. Może być też krzywa piasta, łożysko, to pasowałoby sprawdzić miernikiem laserowym do pił ale to w następnej kolejności.

Miejmy nadzieje, że to nie maglownica, noi zacznij od sprawdzenia rzeczy podstawowych jak kola.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 94 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL