BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 22:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] m40 na zimnym sie dusi i gasnie, po odłaczeniu przewo
PostNapisane: 22 marca 2009, 13:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 252
Lokalizacja: piotrkĂłw tryb.
co jest skopane ? skad wychodzi ten przewód ?
Obrazek

_________________
KUPIĘ LEWĄ LAMPE ANGEL EYES Z BIAŁYMI RINGAMI LUB PRAWA Z ŻÓŁTYMI RINGAMI. WAŻNE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 13:25 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Przewód podciśnieniowy regulatora ciśnienia paliwa powinien byc podłączony do kolektora ssącego po lewej stronie przepustnicy .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 13:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 252
Lokalizacja: piotrkĂłw tryb.
Marek WGR napisał(a):
Przewód podciśnieniowy regulatora ciśnienia paliwa powinien byc podłączony do kolektora ssącego po lewej stronie przepustnicy .

wiec co jest zepsute lub jak to naprawic ?

_________________
KUPIĘ LEWĄ LAMPE ANGEL EYES Z BIAŁYMI RINGAMI LUB PRAWA Z ŻÓŁTYMI RINGAMI. WAŻNE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 14:06 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Dusi się i gaśnie po odłączeniu podciśnienia ? Musisz zmierzyc ciśnienie paliwa jakie panuje w układzie zasilania z odłączonym i podłączonym regulatorem , zobacz czy w przewodzie podciśnieniowym nie ma paliwa bo to świadczy o jego uszkodzeniu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 14:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 252
Lokalizacja: piotrkĂłw tryb.
Marek WGR napisał(a):
Dusi się i gaśnie po odłączeniu podciśnienia ? Musisz zmierzyc ciśnienie paliwa jakie panuje w układzie zasilania z odłączonym i podłączonym regulatorem , zobacz czy w przewodzie podciśnieniowym nie ma paliwa bo to świadczy o jego uszkodzeniu.

benzyny nie ma, ale nawet jak auto na gazie odpalam to jest tak samo jak na benzynie.

_________________
KUPIĘ LEWĄ LAMPE ANGEL EYES Z BIAŁYMI RINGAMI LUB PRAWA Z ŻÓŁTYMI RINGAMI. WAŻNE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 13:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 252
Lokalizacja: piotrkĂłw tryb.
Marek WGR napisał(a):
Dusi się i gaśnie po odłączeniu podciśnienia ? Musisz zmierzyc ciśnienie paliwa jakie panuje w układzie zasilania z odłączonym i podłączonym regulatorem , zobacz czy w przewodzie podciśnieniowym nie ma paliwa bo to świadczy o jego uszkodzeniu.
nie, gaśnie na zimnym silniku jak ten przewód od podCiśnienia jest podłączony . jak go zdejmę jest ok tylko jak sie silnik nagrzeje to ma obroty ok 1100 .a paliwa w nim nie ma

_________________
KUPIĘ LEWĄ LAMPE ANGEL EYES Z BIAŁYMI RINGAMI LUB PRAWA Z ŻÓŁTYMI RINGAMI. WAŻNE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 15:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
po odłączeniu tego przewodu sa dwie mozliwosci:
1.regulator jest na maksymalnym cisnieniu
2.ciagnie tym wezykiem lewe powietrze do kolektora(spróbuj zatkac ten wezyk kiedy jest odłaczony i zobacz co sie bedzie działo)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 15:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 252
Lokalizacja: piotrkĂłw tryb.
reza napisał(a):
po odłączeniu tego przewodu sa dwie mozliwosci:
1.regulator jest na maksymalnym cisnieniu
2.ciagnie tym wezykiem lewe powietrze do kolektora(spróbuj zatkac ten wezyk kiedy jest odłaczony i zobacz co sie bedzie działo)
jak go zatkam to jest tak samo jakbym go założyl na regulator

_________________
KUPIĘ LEWĄ LAMPE ANGEL EYES Z BIAŁYMI RINGAMI LUB PRAWA Z ŻÓŁTYMI RINGAMI. WAŻNE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 18:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
czyli regulator jest git.obstawiam czujnik połozenia przepustnicy(tps/potencjometr) lub przepływke.ewentualnie krokowie,czujnik temperatury lub lambda.

ps.a jakie masz wogle objawy?falowanie na zimnym,za niskie obroty,obroty sapadają przy hamowaniu lub skrecaniu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 18:56 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
reza napisał(a):
czyli regulator jest git.obstawiam czujnik połozenia przepustnicy(tps/potencjometr) lub przepływke.ewentualnie krokowie,czujnik temperatury lub lambda.

ps.a jakie masz wogle objawy?falowanie na zimnym,za niskie obroty,obroty sapadają przy hamowaniu lub skrecaniu?
biorąc pod uwagę to że masz instalację gazową i na gazie jest tak samo to oprócz silnika krokowego i czystości filtra powietrza nic z powyższych nie ma wpływu na takie zachowanie .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 21:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 252
Lokalizacja: piotrkĂłw tryb.
reza napisał(a):
czyli regulator jest git.obstawiam czujnik połozenia przepustnicy(tps/potencjometr) lub przepływke.ewentualnie krokowie,czujnik temperatury lub lambda.

ps.a jakie masz wogle objawy?falowanie na zimnym,za niskie obroty,obroty sapadają przy hamowaniu lub skrecaniu?

na trzech innych krokowcach to samo. czujnik temp nowy, po załozeniu pare dni było dobrze a teraz znów to samo. lambda wymieniona na inną i jest tak samo. czy to może być wina kompa ?

_________________
KUPIĘ LEWĄ LAMPE ANGEL EYES Z BIAŁYMI RINGAMI LUB PRAWA Z ŻÓŁTYMI RINGAMI. WAŻNE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 13:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 252
Lokalizacja: piotrkĂłw tryb.
Marek WGR napisał(a):
reza napisał(a):
czyli regulator jest git.obstawiam czujnik połozenia przepustnicy(tps/potencjometr) lub przepływke.ewentualnie krokowie,czujnik temperatury lub lambda.

ps.a jakie masz wogle objawy?falowanie na zimnym,za niskie obroty,obroty sapadają przy hamowaniu lub skrecaniu?
biorąc pod uwagę to że masz instalację gazową i na gazie jest tak samo to oprócz silnika krokowego i czystości filtra powietrza nic z powyższych nie ma wpływu na takie zachowanie .

Powróce do starego tematu bo nie miałem wczesniej mozliwosci napisac, a mam takie pytanie co sie moze stac jesli bede jezdził na tym przewodzie odłaczonym od regulatora ????

_________________
KUPIĘ LEWĄ LAMPE ANGEL EYES Z BIAŁYMI RINGAMI LUB PRAWA Z ŻÓŁTYMI RINGAMI. WAŻNE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 14:19 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Zaślep króciec przy przepustnicy i wężyk od regulatora .Na benzynie odpalisz i będziesz mógł wkręcic silnik do powiedzmy 3 000 obr/min dalej będą problemy bo może brakowac paliwa .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2009, 20:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 252
Lokalizacja: piotrkĂłw tryb.
Marek WGR napisał(a):
Zaślep króciec przy przepustnicy i wężyk od regulatora .Na benzynie odpalisz i będziesz mógł wkręcic silnik do powiedzmy 3 000 obr/min dalej będą problemy bo może brakowac paliwa .
ale przeciez tym wezykiem nie idzie paliwa to jakim cudem moze braknac ? a i powtórze jeszcze raz, jak go zdejme i zatkam to efekt jest taki sam jak bym go załozył regulator.

_________________
KUPIĘ LEWĄ LAMPE ANGEL EYES Z BIAŁYMI RINGAMI LUB PRAWA Z ŻÓŁTYMI RINGAMI. WAŻNE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2009, 21:19 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
A takim cudem że membrana regulatora jest zasysana przez podciśnienie panujące w kolektorze ssącym im większe obroty (czytaj zapotrzebowanie na paliwo ) tym mniejszą ilośc zrzuca regulator na powrót do zbiornika - jaśniej nie potrafię.Podmień ten regulator nie jest drogi w używce .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2009, 22:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 252
Lokalizacja: piotrkĂłw tryb.
Marek WGR napisał(a):
A takim cudem że membrana regulatora jest zasysana przez podciśnienie panujące w kolektorze ssącym im większe obroty (czytaj zapotrzebowanie na paliwo ) tym mniejszą ilośc zrzuca regulator na powrót do zbiornika - jaśniej nie potrafię.Podmień ten regulator nie jest drogi w używce .
ciekawe bo od kilku tygodni jezdze na wogóle odłaczonym tym przewodzie zeby samochód po odpaleniu mi nie falował i mial obroty ok 800, tylko jak sie rozgrzeje to ma 1100 obr/min. auto poza tym zachowuje sie tak samo .

_________________
KUPIĘ LEWĄ LAMPE ANGEL EYES Z BIAŁYMI RINGAMI LUB PRAWA Z ŻÓŁTYMI RINGAMI. WAŻNE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2009, 22:10 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Poddaję się :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2009, 22:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 252
Lokalizacja: piotrkĂłw tryb.
Marek WGR napisał(a):
Poddaję się :wstyd:
jest taka opcja ze ten regulator jest skopany i tak sie dzieje ?

_________________
KUPIĘ LEWĄ LAMPE ANGEL EYES Z BIAŁYMI RINGAMI LUB PRAWA Z ŻÓŁTYMI RINGAMI. WAŻNE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL