BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 22:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] SWAP 2.0 12V to 3.0,3.5 12V or 4.4??
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 12:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 173
Lokalizacja: Podkarpacie
Moje BMW: E34
Kod silnika: M30B35
Witam Panowie.

Mam takie pytanie, poamłu zabieram sie do swapa.

Nie dysponuje dużym budżetem ani nie mam wiedzy odpowiedniej, generalnie jestem jeszcze gówniarz i mało wiem wiec zwracam sie do Was.

Z którym silnikiem nie bedzie duzych problemów i czy przy 3.0 12v i 3.5 12v bede musiał skrzynie zmieniac? Na 4.4 napewno trzeba to wiem, boje się troche nowszego, bardziej zaufanie mam do 12-to zaworówek. Jakie to są koszta swapa niektórzy mówią 1000zł inni 3kolcki + własny kupiony silnik

Brakuje mi mocy i coś z tym trzeba zrobić. Genralanie co mi doradzicie i jakie rozwiazanie jest najlepsze.

Przerpaszam z góry za utrudnienia. Pozdraiwam

_________________
?? - E21-E23-E24-E28-E30-E31-E32-E34-E36-E38-E39 ---> show must go on!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 16:34 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
To co masz najprościej przerobić na 535i cczyli M30B35 o omcy 211KM tylko ciężko znaleźć zadbany motor :)

Koszt motoru koło 1500zł teraz trza po niego poejchac przywieźć osprzęt czyli komputer, skrzynia, dyfer ( pewnie i cały tylni most ) do tego hamulce sa inne mocniejsze, inne łapy ale tego pewien nie jestem :)
Nie wiem jak z chłodzeniem bo chłodnica z dwóchlitrów raczej nie wyrobi

No jeszcze trzeba kogoś kto to wszystko poskłada do kupy :)

Więc bez powiedzmy 3 kafli nie masz co podchodzić a stawiam na 4 do teog swpau o 4,4 nawet nie móie tam sam motor kosztuje 3 koła zeby jeszcze żył a przeróbek 2 razy tyle co do 3,5 :)

Przemyśl zamine auta bo może wyjść niezła rzeźba ja tez miałem kiedyś 520i M50B20 o mocy 150KM chciałem wkładać 2,5 taniej wyszło kupić fabrycznie lepiej wyposażony z mocneijszym motorem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 21:35 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 81
Lokalizacja: Opolskie
Cytuj:
Przemyśl zamine auta bo może wyjść niezła rzeźba ja tez miałem kiedyś 520i M50B20 o mocy 150KM chciałem wkładać 2,5 taniej wyszło kupić fabrycznie lepiej wyposażony z mocneijszym motorem



Zgadzam się że łatwiej będzie sprzedać to co masz i kupić 535i lub 540i , ewentualnie jak masz więcej kasy to M5 3,8l :hyhy: .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 23:45 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 41
Posty: 553
Lokalizacja: Jelenia Gora ( Dolny Slask)
Moje BMW: e61 530xd LCI
Kod silnika: m57tu2
A ja bym chciał, żeby kolega z forum długo żył... 18 lat świadczy raczej jeszcze o nikłym doświadczeniu w prowadzeniu pojazdów i swapa na v8 raczej odradzam....

_________________
OFICJALNY PARTNER BMW AG
Diagnostyka,kodowanie, aktualizacja, doposażanie.
F-ra VAT 23%
Tel. 790-465-462


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2009, 09:18 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
dziqsek napisał(a):
A ja bym chciał, żeby kolega z forum długo żył... 18 lat świadczy raczej jeszcze o nikłym doświadczeniu w prowadzeniu pojazdów i swapa na v8 raczej odradzam....


:rotfl: :rotfl: nie no the best :)

Ale swoja droga racja :)

Jak kupi 535i to możemy sie już nigdy nie spotkać :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL