BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 07:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] Przekrecilem obroty is :(
PostNapisane: 16 kwietnia 2007, 18:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
Dzisiaj podczas wyprzedzania chcialem zredukowac z 5 na 4 ale moje autko wybralo niestety bieg numer 2 nie wiem dlaczego tak sie stalo ta skrzynia jest jakas dziwna ale nie o to chodzi silnik wkrecil sie na jakies 8000obr moze nawet troche wiecej no i zaczol sie problem cos cyka w silniku podejrzewam ze to zawor i silnik nierowno chodzi na obrotach jalowych podczas przyspieszania lapie mula od 4 do 5 tys. obrotow wie ktorys z kolegow mniej wiecej co moglo sie stac?? Nic w silniku nie gruchocze tylko cyka cos w glowicy autko oprocz tego ze sie trzesie na wolnych obrotach i lapie mula od 4-5 tys tez pracuje ok. Silnik to 1,8 is m42. Prosze o pomoc bo sie troche zalamalem.


Ostatnio edytowano 16 kwietnia 2007, 18:22 przez Patryk w-wa, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2007, 19:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
podjedz na Emaliową do kolegi "BAUR" z forum, zdejmą dekiel i zobaczą włąek, głowicę, krzywki... :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2007, 20:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 132
Lokalizacja: warszawa
prawdopodobnie przestał ci pracować jakiś cylinder na obrotach.
nikt nie jest duchem świętym dlatego trudno coś powiedzieć, trzeba zdjąć pokrywę zaworową.

_________________
czasami sie mylĂŞ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2007, 21:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
No wlasnie chyba podjade do Marcina i niech zobaczy co sie stalo bo tak to tylko gdybanie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2007, 23:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: Warszawa Praga PÂłd.
no i sprawdzilismy.wiec kolega ma na 3 cylinderkach po mniej wicej 12 a na jednym 9 .ogolnie silniczek konczy powoli zywot. dodam tylko ze te silniki ( is ) maja cisnienie ok 15 - 16 .pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2007, 19:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
Nie tak lekko tak to ja sie nie poddam dzwonilem dzisiaj do Marcina zeby go tam na placu postawic bo zaczol strasznie tracic moc i nie chcialem nim jezdzic a bylem 100km od warszawy Marcin nie odbieral wiec kumpel podjol sie naprawy na miejscu przynajmniej nie musialem go ciagnac z powrotem. Silniczek na szczescie nie konczy zywota to cisnienie bylo dlatego takie niskie bo pokrzywily sie wszystkie zawory wydechowe czyli 8 sztuk i dlatego na kazdym cylindrze wyszlo za malo. Zalamalem sie juz troche jak policzylem ile to jest 70zl x 8szt :) ale tu zostalem mile zaskoczony zadzwonilem do inter carsu i okazalo sie ze zawor kosztuje 27zl sztuka :P kumpel sie smial ze mozna co roku wymieniac takze zawory beda wymienione i znowu bedzie 15 - 16 ladowal.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2007, 19:29 
Marek_E34 napisał(a):
no i sprawdzilismy.wiec kolega ma na 3 cylinderkach po mniej wicej 12 a na jednym 9 .ogolnie silniczek konczy powoli zywot. dodam tylko ze te silniki ( is ) maja cisnienie ok 15 - 16 .pozdrawiam


Czy straszenie klientów to wasze codzienne hobby?
Zdziwię Cię ten silnik się nie kończy wręcz przeciwnie.
Po rozebraniu okazało się,że dół silnika jest niedawno robiony widać jeszcze ślady na cylindrach po obróbce a do tego cały rozrząd łącznie z kołami również jest nowy co się w is-ach nie zdarza bo jest to ogromny koszt.
Także takie uwagi zachowaj sobie na później jak już będziesz pewny bo najłatwiej jest powiedzieć,że to szmelc i zmienić na drugi szmelc a te po wymianie zaworów polata jeszcze długo długo.
Zresztą z tego co mi wiadomo ten silnik był jakieś 3 miechy temu polecany do sprzedaży przez waszą firmę także sam wydałeś opinie,że sprzedajecie nie sprawdzone części, co do jakości których sam masz wątpliwości.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL