wiciu1919 napisał(a):
No z tego co tam wyczytalem to klimy nie mam ale mam to dwu masowe koło
pozdr
Bo r6 mają dwumasówke. Tlumik drgan skretnych jest wlasnie w kole zamachowym dwumasowym i to ono prawdopodobnie sie konczy (tym bardziej, ze zaczyna halasowac). pewnie ma luzy i nie pochlania w pelni drgan walu korbowego. A samo sprzeglo to zalezy kiedy bylo robione bo jak juz rozkrecisz to warto sie przygotowac na wymiane kompletu. Niestety sprzeglo+dwumas to okolo 1200zl minimum
Masters
U ciebie to nie musi byc wcale sprzeglo tylko cos z zaplonem, iskra albo paliwem. Ciezko tak powiedziec jak sie nie sprawdzi samemu ale piszczenie moze byc rozne. Np lozysko wyciskowe w sprzegle bardziej swiszczy jak wiatr niz piszczy a piszczenia paska nie da sie pomylic z niczym innym, wiec musisz sie zdecydowac

Pasek wymenisz w 10min i bedzie pewne a przy okazji sprawdzisz czy wszystko sie swobodnie kreci. A spadek mocy moze byc przez alternator, ktory stawia duze opory i pasek sie slizga.