Witam
mam ten sam problem z tym wyciekiem z dyfra, gdzie się łączy z wałem.
Ja to tak w skrócie zrobiłem:
Wyjąłem dyfer (około 19 śrub trzeba wykręcić), i w dyfrze trzeba odkręcić wyjście na wał (śruba 32 jak pamiętam) jest tam simmering (uszczelniacz) trzeba go wymienić. Ja to zrobiłem i jak na razie nic nie zauważyłem, żeby coś ciekło. Ale dopiero, jak niedługo w trasę małą się wybiorę, to się okaże, z tego względu, że spodziewam się wycieku bo simering nie był orginalny BMW. A zauważyłem, że betki nie za bardzo lubią zamienniki
Ogólnie to dużo roboty nie ma, jakieś 3 godzinki max jak masz simering pod ręką. Możesz w sumie znaleźć schemat na stronie
www.realoem.com ten simering jest tam na schemacie i numer jego jakbyś zamawiał w aso. Może ci coś pomoże.
Pozdrawiam