BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 22:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 325i 1993 Kompresja na cylindrach
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 21:36 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 116
Lokalizacja: Olsztyn
Moje BMW: E36 325i
Kod silnika: M50B25
Panowie czy jest ktos w stanie powiedziec jakie jest prawidlowe cisnienie na cylindrach w silniku M50B25 325i 192KM/244NM ?

Troche mnie niepokoji u mnie

1 - 13
2 - 10
3 - 12
4 - 12
5 - 11.8
6 - 12.4

Najbardziej mnie ten 2 cylinder zastanawia bo jest spora roznica w porownaniu do pozostalych. Jak zdejmowalem pokrywe zaworow to walki wygladaly ok. Nie wiem jak dol, glowica i uszczelka.

Dzieki i Pozdrawiam
Marcin


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 21:41 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
dobrze jest mało kiedy jest idealnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 23:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 174
Lokalizacja: RzeszĂłw
Jeszcze pojeździsz tym autem. Mogłeś zrobić "próbę olejową" na tym 2 cylindrze. Jak ciśnienie wzrośnie to wina pierścieni, jak nie wzrośnie to głowica.

_________________
http://www.ziomal.itl.pl
http://bmw.resmoto.com


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 23:17 
kwansterp napisał(a):
Mogłeś zrobić "próbę olejową" na tym 2 cylindrze. Jak ciśnienie wzrośnie to wina pierścieni, jak nie wzrośnie to głowica.
_________________


właśnie to chciałem napisać, to by mogło wiele wyjaśnić :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2009, 20:36 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 116
Lokalizacja: Olsztyn
Moje BMW: E36 325i
Kod silnika: M50B25
Dziękuję Panowie. A czy ktoś z was się orientuje jak powinno ciśnienie się przedstawiać książkowo?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 05:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1008
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Moje BMW: E39 525i
Kod silnika: M54B25
W TIS (Technical Information Service) powinieneś taką informację znaleźć, jeśli nikt nie będzie wiedział. Dla mojego M54, o ile dobrze pamiętam, minimalne wynosi 10-11.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 06:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 374
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B30 - 306S3
fixxxer1 napisał(a):
W TIS (Technical Information Service) powinieneś taką informację znaleźć, jeśli nikt nie będzie wiedział. Dla mojego M54, o ile dobrze pamiętam, minimalne wynosi 10-11.


Dla M50 B25 Vanos jest dokładnie tyle samo.


Ostatnio edytowano 16 czerwca 2009, 09:23 przez palermos, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 09:21 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 116
Lokalizacja: Olsztyn
Moje BMW: E36 325i
Kod silnika: M50B25
Mam nadzieję właśnie, że jeszcze dałoby radę coś zrobić z tym silnikiem bo oleju nie bierze no zamulać zamula bo na padniętej przepływce i sondzie wyszło na hamowni 176KM/216NM. Z koleji jak zresetowałem kompa to [cenzura] aż miło oczywiście przez chwile dopóki znowu nie pokazał błędu sondy i przepływki. Pytam się o to ciśnienie bo zastanawiam się czy inwestować w osprzęt i trochę w silnik (głowica/pierścienie) czy już się zastanawiać nad kupnem innego używanego motoru w niewiadomym stanie np M54B28...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL