BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 07:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] pasek czy łańcuszek?
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 09:24 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: gÂłuszyca
Witam Wszystkich....Jestem na forum od niedawna i chciałbym zapytać o jedną sprawe ...Otóż posiadam BMW E 36 Z SILNIKIEM 1600 Z gazem jest to rocznik 1992 i chciałbym się dowiedzieć czy w moim silniku jest pasek czy łańcuch i co ile należy w tych maszynkach wymieniać pasek.Oczywiście może ktoś zna numer strony w której jest coś takiego opisane jeśli tak to bardzo prosze o podanie tej strony za co z góry dziękuje noi oczywiście jak najłatwiej do tego paska się dostać,bo z moich sugestii wynika że trzeba demontować chlodnice(może się myle) .Za fachowe porady i podpowiedzi wszystkim z góry bardzo dziękuje i pozdrawiam wszystkich w tym temacie zakręconych....Myszoskoczek..

_________________
piotrek


Ostatnio edytowano 19 czerwca 2009, 09:33 przez myszoskoczek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 09:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37066
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
pasek, zmiana co 30tkm

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 10:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 174
Lokalizacja: RzeszĂłw
rorafalki napisał(a):
pasek, zmiana co 30tkm

Co 40 - 45 wystarczy.

_________________
http://www.ziomal.itl.pl
http://bmw.resmoto.com


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 10:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37066
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
kwansterp napisał(a):
rorafalki napisał(a):
pasek, zmiana co 30tkm

Co 40 - 45 wystarczy.


wg mnie w 318 tak, w 316 30tkm (takie jest moje zdanie)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 11:08 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1153
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e34, Audi A4 B5
czytałem teraz o tym trochę i wszędzie piszą, że lepiej nie przekraczać 40 tys.km na pasku :42:

_________________
Obrazek
www.dtmpower.net
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 13:44 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: gÂłuszyca
Dzięki za podpowiedzi.W takim przypadku musze się pospieszyć z wymianą bo może być wkrótce za póżno.

_________________
piotrek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 14:07 
Niech mi ktoś wytłumaczy proszę, dlaczego w 316i trzeba szybciej, skoro elementy przy wymianie są dokładnie takie same, jak w 318i, czy 518i :)

różnice w elementach są w sumie tylko przy e30


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 14:37 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
M10 łańcuch
M40 pasek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 14:55 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2168
Lokalizacja: WOT
Moje BMW: E46
andrzej520 napisał(a):
M10 łańcuch
M40 pasek


m10 nie szło w e36, no chyba, że chciałeś napisać m43 ;)

_________________
Compi, czyli historia o tym jak dołożyć M-Pakiet i jeździć 1,6 na 18stkach

Coupe, czyli historia o tym jak kupić seryjne auto i nie dać się zwariować


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 15:15 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
Ania napisał(a):
andrzej520 napisał(a):
M10 łańcuch
M40 pasek


m10 nie szło w e36, no chyba, że chciałeś napisać m43 ;)

a załóż się że szło
widziałem z 92 roku 318 m10


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 15:34 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2168
Lokalizacja: WOT
Moje BMW: E46
To mi to udowodnij, realoem tego np. nie pokazuje.

Z tego co ja wiem to ostatnie m10 wyszło w e30 na szerokiej lampie z oznaczeniem 316 na klapie.

_________________
Compi, czyli historia o tym jak dołożyć M-Pakiet i jeździć 1,6 na 18stkach

Coupe, czyli historia o tym jak kupić seryjne auto i nie dać się zwariować


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 15:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
może gość sobie taki wsadził bo rzeczywiście nie widze nic na ten temat ok Aniu zwracam honor


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL