BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 17:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 325TDS zakup. Czyli jak nie wpaść na minę?
PostNapisane: 14 lutego 2007, 12:17 
Jestem nowy, zatem witam wszystkich serdecznie. Mam na imie Michał i rozglądam się za E36 325 TDS.

Upatrzyłem sobie takiego jednego i mam w związku z tym kilka pytań:

1. Na co trzeba zwrócić uwagę kupując E36 touring?
2. Na co trzeba zwrócić uwagę kupując BMW z silnikiem 325TDS i automatyczną skrzynią biegów? czy te skrzynie są trwałe?
3. Co sądzicie o tym aucie (wiem, wiem...to tylko zdjęcia)?
4. co sprawdzić przed zakupem także jeżeli chodzi o nadwozie? czy te auta korodują? czy są jakieś typowe problemy?
5. Może ktoś zna lub oglądał to auto?
6. jakie są koszty serwisu takiego autka?

Przewertowałem forum i nie pytam o to, co już znalazłem...

Z góry dziękuje za odpowiedzi.


Ostatnio edytowano 14 lutego 2007, 12:59 przez mch, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2007, 17:44 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 55
Posty: 31
Lokalizacja: Poznan
O rdzy nnie może być mowy ! Odnośnie silnika to powinien bez problemu odpalać na ciepłym ! Jeśli ciężko odpala jak jest ciepły lub falują na wolnych obroty jest to oznaka awarii pompy wtryskowej (ok. 3000zł.). Zimny będzie palił na dotyk ! Pompy wytrzymują ok. 250 tys. km. Przebieg ma więc znaczenie . To tyle odnośnie głównej bolączki TDS - a. Na temat tego modelu nic więcej nie powiem - jeżdzę E34 525 TDS.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2007, 18:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: SkoczĂłw
witam ja planuje zakup 525 tds kombi może mi cos powiesz na temat tego modelu :hyhy: jakie ma spalanie,czy silnik jest żywotny,ile za rozżąd/ z góry dzięki :padam:

_________________
Aro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL