BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 11 maja 2025, 08:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Elektronika
PostNapisane: 15 czerwca 2009, 14:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Koszalin
Witam wszystkich mam mały problemz moim(M50b25) chodzi o to że jak rano chce odpalic autko to zakręci za 1 razem i odrazu odpali jednak odrazu obroty powoli spadaja tak do 500 i jak nie dodam lekko gazu tak do 1tys/obr to zgaśnie :kwasny: dodam gazu na chwilke sie utrzyma i znowu spadnie i tak z 5/8 razy musze delikatnie podgazowywać aby nie spadła z obrotów po tej akcji autko chodzi i już jak sie nagrzeje to trzyma obroty sytuacja jest cały czas na zimnym silniku , podejrzewam czujnik temp silnika czyli ten 1 w bloku silnika pod ssącym czy moje podejrzenia maja sens???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2009, 14:13 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 65
Lokalizacja: N-ce
Nie wiem który czujnik ale myślę ze dobrze myślisz :) bo porostu tak jak by ci nie działało ssanie czyli wydłużony czas w trysku a za to opowiada komp i czujnik który musi podać info do kompa o temperaturze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2009, 14:24 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
albo silniczek krokowy nawala


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2009, 16:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Koszalin
glmno tak własnie sobie to tłumacze :) że przez walniety czujnik auto nie chodzi rano na ssaniu ale moze jeszcze wiecie jak sprawdzic ten czujnik?? czy jak rano odpale auto z odłączonym czujnikiem to bedzie miał ssanie ?? (wydaje mi sie ze jak czujnik odłaczony to tak jak go nie ma i powinien cały czas na ssaniu chodzic ,dopiero sprawny nadajnik daje sygnał do kompa że czas ssania juz minoł :P to moja teoria heh ale czy tak jest tak moge to sprawdzic????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2009, 16:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Koszalin
glmno tak własnie sobie to tłumacze :) że przez walniety czujnik auto nie chodzi rano na ssaniu ale moze jeszcze wiecie jak sprawdzic ten czujnik?? czy jak rano odpale auto z odłączonym czujnikiem to bedzie miał ssanie ?? (wydaje mi sie ze jak czujnik odłaczony to tak jak go nie ma i powinien cały czas na ssaniu chodzic ,dopiero sprawny nadajnik daje sygnał do kompa że czas ssania juz minoł :P to moja teoria heh ale czy tak jest tak moge to sprawdzic????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2009, 20:39 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego oporność tego czujnika przy 20 stopniach powinna wynosić 2,2-2,7kohma


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 08:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Koszalin
rano odpaliłem auto na odłączonym czujniku i tylko raz musiałem delikatnie podgazować :hyhy: dodam ze na starym zawsze przed przełączeniem na gaz (sekwencja) całą buda trzesło i pare sek. jak juz sie przełączył też a dzis nawet nie drgnął i wskoczył na gaz :D tak że zamowiłem juz czujniczek boscha org 73zł ;) a pytanko za dobre dojście nie jest do niego :kwasny: czy jest jakis sposób na wkrecenie tego czujnika bez demontażu kolektora ?? czy poprostu chyudymi rekoma dam rade jakos go odkręcic i wkręcic nowy??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 18:07 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
staraj się nie zdejmować kolektora


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 21:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Koszalin
rozumiem że wystarczy go dosyc mocno dokkręcic i wszystko??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL