BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 15:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Obroty- problem z paliwem ?
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 21:29 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Sanok
Witam. Przeszukalem kilka stron o BMW i nie znalazlem podobnego tematu.

Mam problem :)
Moje BMW 325 TD '93r.
Uszczelnilem niedawno pompe wtryskowa i przez kilka tygodni sprawowala sie b.dobrze. Teraz znowu pojawily sie poprzednie objawy tzn. szarpie silnikiem podczas jazdy - przy srednich i niskich obrotach silnik nie pracuje rowno i obroty skacza - kiedy mocniej mu przycisne uspokaja sie. Wyglada to w ten sposob ze szarpie calym samochodem. Kiedy na postoju "zaleje mu obwod" przez kilkakrotne przekrecenie zaplonu (slychac jak pompka paliwa pracuje) ,zaraz po zapaleniu chodzi rowno, tak jak powinien - ale po chwili zaczyna sie psuc. Wymienilem pompe paliwa- pompa wtryskowa jest sprawdzona i do niej zastrzezen miec nie moge (sprawdzana przez fachowy zaklad gdzie robilem inne pompy i zawsze bylem zadowolony- zreszta gdyby pompa wtr. nawalala to inaczej zachowywal by sie na zimnym i cieplym silniku - i nie byloby poprawy po "napompowaniu mu zaplonem paliwa".
Po wymianie pompy paliwa przez jeden dzien szarpalo, ale jakims cudem na tydzien czasu sam sie naprawil i dzisiaj znowu popsul. Mozliwe ze to ktorys z czujnikow paliwa (choc nie wiem nawet gdzie sie znajduja). Problem mozliwe ze lezy gdzies w ukladzie, bo nie trzyma odpowiedniego cisnienia.

-jesli temat jest w zlym dziale,prosze i przeniesienie (jestem nowy na forum) .

-pozdrawiam.


Ostatnio edytowano 15 czerwca 2009, 11:01 przez marcepan84, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 00:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Proszę o usunięcie posta ale czasem zdarza sie ze wbrew woli wyjdzie podwojny :P

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Ostatnio edytowano 14 czerwca 2009, 00:56 przez darosnk1985, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 00:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Cytuj:
Po wymianie pompy paliwa przez jeden dzien szarpalo, ale jakims cudem na tydzien czasu sam sie naprawil i dzisiaj znowu popsul


a pompa paliwa orginał czy moze jakiś tanszy zamiennik i nie daje odpowiedniego cisnienia

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 09:42 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Sanok
pompy szukalem dluzszy czas. Wozilem kazda kupiona do pompiarza, ten mi sprawdzal i ocenial - za trzecim razem trafilem na calkiem dobra ,wiec ja uszczelnil i samochod przez jakis miesiac,dwa jezdzil bez problemow. Ale problem raz sie sam naprawia ,raz sie sam psuje , wiec mysle ze gdyby to byla pompa to juz raz rozregulowana sama by sie nie naprawila na tydzien, jak to mialo miejsce ostatnio.

Sprawdzilem jeszcze cisnienie jakie daje pompka paliwa i wychodzi na to ze bardzo slabe, wiec jest takze mozliwosc przytkania gdzies przewodow doprowadzajacych. Przy zgaszeniu samochodu paliwo nawet wraca (co zauwazylem przy podlaczeniu przezroczystego przewodu) z powrotem do baku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 12:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
marcepan84 napisał(a):
Sprawdzilem jeszcze cisnienie jakie daje pompka paliwa i wychodzi na to ze bardzo slabe, wiec jest takze mozliwosc przytkania gdzies przewodow doprowadzajacych. Przy zgaszeniu samochodu paliwo nawet wraca (co zauwazylem przy podlaczeniu przezroczystego przewodu) z powrotem do baku.


to prawdopodobnie masz odpowiedz :) :)

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 14:12 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 81
Lokalizacja: Opolskie
Cytuj:
Sprawdzilem jeszcze cisnienie jakie daje pompka paliwa i wychodzi na to ze bardzo slabe, wiec jest takze mozliwosc przytkania gdzies przewodow doprowadzajacych. Przy zgaszeniu samochodu paliwo nawet wraca (co zauwazylem przy podlaczeniu przezroczystego przewodu) z powrotem do baku.


Zapowietrza ci się układ, sprawdź czy nie masz nieszczelności, może to być przetarty wąż.
A filtr paliwa wymieniłeś?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL