BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 04:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Jak zimna nie pali na wszystkie gary
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 23:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: SÂłupsk
Witam posiadam bmw e 34 2,0 24v i mam pewien proble jak jest zimna to nie pali mi na wszystkie gary a jak jest ciepła to jest wszyskto ok co mozy byc powodem swiece napewno nie bo sa swiezo po wymianie z gory dzieki


Ostatnio edytowano 22 czerwca 2009, 06:42 przez horacy11334, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 23:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 89
Lokalizacja: Cybinka
kable wysokiego napięcie, cewka... :hyhy:

_________________
^^SzerokO i NiskO JaK MĂłwI PismO^^

OceĂą mojÂą Coupe ;p
http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/3/66898


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 10:56 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
RaFaL23422 napisał(a):
kable wysokiego napięcie, cewka... :hyhy:

chyba fajki i cewki to nie 316i tylko 520 24V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 10:59 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
Cytuj:
chyba fajki i cewki to nie 316i tylko 520 24V
dobrze napisal moze byc spiecie na kablach idacych do cewki... najlepiej odpalic silnik w bardzo ciemnym miejsuc i widac czy iskra przeskakuje z kabla na kabel

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 19:14 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
variant napisał(a):
Cytuj:
chyba fajki i cewki to nie 316i tylko 520 24V
dobrze napisal moze byc spiecie na kablach idacych do cewki... najlepiej odpalic silnik w bardzo ciemnym miejsuc i widac czy iskra przeskakuje z kabla na kabel

variant, miałeś coś takiego z tym spięciem? :27: :27: :27: :27: :27:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 19:20 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
oczywiscie ze tak to rzecz normalna.... nie wiem z czego sie smiejesz, nie wnikam... odrazu mowie ze pod wplywem alkoholu i innych uzywek na forum NIE PISZEMY :D


:wstyd: :wstyd: :wstyd:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 19:23 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
no przecież w tych kablach nie ma wysokiego napięcia więc skąd ma być przebicie najwyżej zwarcie jak kable uszkodzone


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 19:27 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
andrzej520 napisał(a):
najlepiej odpalic silnik w bardzo ciemnym miejsuc i widac czy iskra przeskakuje z kabla na kabel
coś nie tak? co to za roznica czy spiecie czy zwarcie czy przebicie czy widoczna iskra? :wstyd:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 19:40 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
jest duża różnica bo bzdury wypisujesz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 19:41 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
bzdur to sie czepiasz... nie widziales nie udzielaj sie

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 05:56 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
szkoda że nikt inny się nie wypowiedział na ten temat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 12:59 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Przebicie może występować tylko w układzie wysokiego napięcia, czyli między iskrownikiem a obudową, lub między cewką, a obudową.
W zasilaniu cewki niema możliwości przeskoku iskry, zwarcie będzie się objawiać nagrzewaniem przewodów zasilających.
To tak ap ropo tej kłótni.

To że świece wymieniane, to żadna pewność (nowe też potrafią być uszkodzone), chyba że przed wymianą było to samo.
Należałoby podmienić cewki, podejrzewam że tu jest problem.
Robiłeś diagnostykę komputerową??

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 14:56 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
Dokładnie tak jak pisze Toudi,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL