BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 02:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Problem z zegarami
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 15:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 142
Lokalizacja: Lubelskie
Moje BMW: było 524td jest530d
Kod silnika: M57
Witam ,panowie mam problem z zegarem od prędkościomierza, ekonomizera, również nie liczy kilometrów.Zaznaczam że pompa jest elektronicznie sterowana i to nie wina zegarów bo wkładałem drugie i to samo.
Mianowicie ,dwa dni temu gdy jechałem zegar od prędkości zaczął skakać z z 60km/h do zera i tak cały czas, a ekonomizer w tym momencie się chował za 30l. i nie wychodził. Później było normalnie i wszystko grało, a dziś rano ani drgnie. Zauważyłem również że podczas gdy zegary normalnie działają silnik chodzi równo i ładnie ciągnie a gdy tylko zegary przestaną działać zaczyna się szarpanie po zmianie biegu na wyższy.To samo przy redukcji biegów się dzieje. Jeżeli ktoś ma na ten temat wiedzę to niech podzieli się :) dzięki z góry

_________________
Bayerische Motoren Werke :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 15:12 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
co z przeplywka? odlaczales?

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 15:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 142
Lokalizacja: Lubelskie
Moje BMW: było 524td jest530d
Kod silnika: M57
nie zabardzo wiem kolego o co chodzi z ta przepływką?

_________________
Bayerische Motoren Werke :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 15:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 142
Lokalizacja: Lubelskie
Moje BMW: było 524td jest530d
Kod silnika: M57
myślałem nad tym czujnikiem w dyfrze :znudzony: ale cholera wie co to jest

_________________
Bayerische Motoren Werke :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 16:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Witka chłopacy.
W większości przypadków jednoczesne niedomagania w pracy prędkościomierza, ekonomizera i licznika kilometrów spowodowane są właśnie czujnikiem w tylnym moście.
Tak więcPAWELEC73, twoje myślenie jest jak najbardziej poprawne.

Sprawdż czy przypadkiem przewody do niego prowadzące nie są uszkodzone albo nie dostało się wody bo ostatnio codziennie pada. Możliwe też, że sam czujnik uległ awarii ale to się rzadko zdarza.

Z resztą na forum często się ten temat pojawia więc wystarczy wpisać odpowiednie hasło i wszystko jest na tacy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 08:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
El-Tomaso napisał(a):
Witka chłopacy.
W większości przypadków jednoczesne niedomagania w pracy prędkościomierza, ekonomizera i licznika kilometrów spowodowane są właśnie czujnikiem w tylnym moście.
Tak więcPAWELEC73, twoje myślenie jest jak najbardziej poprawne.

Sprawdż czy przypadkiem przewody do niego prowadzące nie są uszkodzone albo nie dostało się wody bo ostatnio codziennie pada. Możliwe też, że sam czujnik uległ awarii ale to się rzadko zdarza.


Dokładnie tak.
Dokładna nazwa to: "czujnik impulsów tachometru" .

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 08:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
El-Tomaso napisał(a):
Witka chłopacy.
W większości przypadków jednoczesne niedomagania w pracy prędkościomierza, ekonomizera i licznika kilometrów spowodowane są właśnie czujnikiem w tylnym moście.
Tak więcPAWELEC73, twoje myślenie jest jak najbardziej poprawne.

Sprawdż czy przypadkiem przewody do niego prowadzące nie są uszkodzone albo nie dostało się wody bo ostatnio codziennie pada. Możliwe też, że sam czujnik uległ awarii ale to się rzadko zdarza.


Dokładnie tak.
Dokładna nazwa to: "czujnik impulsów tachometru" .

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 09:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 142
Lokalizacja: Lubelskie
Moje BMW: było 524td jest530d
Kod silnika: M57
W mojej miejscowości były takie ulewy że tylny most zapewne się zanurzał w wodzie po brodę :) postaram się dzisiaj sprawdzić ten czujnik jak znów nie zacznie padać, dzięki za radę Boggy,jak już dojdę do czegoś to dam znać co tam było.

_________________
Bayerische Motoren Werke :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 09:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 142
Lokalizacja: Lubelskie
Moje BMW: było 524td jest530d
Kod silnika: M57
on wychodzi bez problemu??? bo jeszcze do tego nie zaglądałem nigdy :zdziwko:

_________________
Bayerische Motoren Werke :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 09:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Ja też go nigdy nie wyciągałem, bo nie było powodu, ale on właśnie za to odpowiada.
W/g mnie przyczyna będzie leżała w kabelkach ( przerwane, zamokła kostka itp ) i nie będziesz musiał go wyciagać.
Chyba że zamókł, dostał zwarcia i nie nadaje się juz.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 09:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 142
Lokalizacja: Lubelskie
Moje BMW: było 524td jest530d
Kod silnika: M57
no nic zajrzę pod spód i będę wiedział co tam się stało,mam taką nadzieję

_________________
Bayerische Motoren Werke :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 18:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 142
Lokalizacja: Lubelskie
Moje BMW: było 524td jest530d
Kod silnika: M57
Już panowie wszystko jasne,jak tylko złapałem za wtyczkę przy dyfrze obleciał kabel, przylutowane i wszystko gra jak należy :D , dzięki za pomoc, macie panowie po punkcie :)

_________________
Bayerische Motoren Werke :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL