BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 13:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 1,6i problem :(
PostNapisane: 10 lipca 2009, 21:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: Gliwice
Witam kupiłem niedawno E36 z silnikiem 1.6i pali na dotyk ale mam problem mianowicie przy przyspieszaniu w granicach górnych obrotów zaczyna przerywać tak jak by przerywacz się włączył ale do puki obroty nie spadną do prawie wolnych to szarpie i nie chodzi na wszystkie gary :( jeśli by moja żonka miała kogoś wyprzedzić to był by problem :( autko do 3,5 4 tys obrotów chodzi normalnie ale wyżej już nie zaczyna szarpać przerywać i chodzi na 3 gary pomocy :) :wstyd: dodam jeszcze że jak otworze korek wlewu oleju na pracującym silniku to zaczyna szarpać ? jak wyciągnę bagnet to nie dmucha i nie dymi spalinami


Ostatnio edytowano 10 lipca 2009, 22:19 przez Cichy700, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2009, 21:29 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 678
a filtr paliwa ? nie jest za mocno wgnieciony :>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2009, 21:59 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Filtr nie jest wgnieciony ;)
Cichy700 napisał(a):
autko do 3,5 4 tys obrotów chodzi normalnie ale wyżej już nie zaczyna szarpać przerywać i chodzi na 3 gary pomocy
poczytaj o wytartym wałku rozrządu silnika m40
Cichy700 napisał(a):
dodam jeszcze że jak otworze korek wlewu oleju na pracującym silniku to zaczyna szarpać ? jak wyciągnę bagnet to nie dmucha i nie dymi spalinami
normalny objaw w silniku którym wiele zależy od szczelności dolotu :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2009, 22:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: Gliwice
zadałem sobie trochę trudu i zdoiłem pokrywę od zaworów nic mi tam nie podpadło :( filtr paliwa hmmm znaczy by paliwa nie dostawał ale on się zakrztusi na wysokich obrotach i nie jest to chyba brak paliwa a raczej jak by jego nadmiar :( jak by mu się zalał jeden gar ale jutro rozbiorę dekiel od klawiatury zerknę na ten wałek jeszcze raz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2009, 22:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: Gliwice
jadąc w miarę dynamicznie da się baby rozpędzić do 170km/h na odcinku 2km ale gorsza sprawa na szybkim przyspieszeniu 1.max obr.2.3.4.5 :) żeby było wiadomo że to beti wyprzedza a nie astra 1,4 :) to jak do maxa te obroty dochodzą to się zakrztusi baby i ma czkawkę aż się obroty uspokoją :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL