BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 18:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 316i - problem z równą pracą silnika
PostNapisane: 13 lipca 2009, 16:19 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Rybnik
BMW 316i 1991rok e36


Od pewnego czasu co jakis czas samochod skacze mi na wolnych obrotach od 2 dni juz wogule nie wchodzi na wysokie obroty jest mulowaty a dzwiek silnika mozna poruwnac do starego diesla jak by nie pracowal na wszytskie 4 cylindry znacznie zwiekszylo sie zuzycie paliwa przy predkosci 140 spala ponad 12litrow jazda tym samochodem jest bardzo uciazliwa co moze byc przyczyna ?? z gory dziekuje pozdrawiam


Ostatnio edytowano 13 lipca 2009, 18:13 przez DontD1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2009, 17:54 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego przyczyn może być kilka
przepływka
sonda lambda
czujnik wałka rozrządu itp.
dlatego na początek podepnij auto pod kompa bo szkoda forsy na wymianę dobrych rzeczy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2009, 17:59 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
dziwne ,że od dwóch dni pracuje jak diesel, z teg co mówisz to rozrząd odpada (wałek, szklanki)

sprawdz przepływke - odłącz ją jeśli sie poprawi to znaczy ,że do wymiany
sprawdz krokowca- chociaż wątpie ,że to TO
sonda - może sie odłaczyła?
dolot- szczelny?

nie grzebałeś ostatnio przy silniku, może przez przypadek sam cos zmajstrowałes ;]

_________________
Bayerische Motoren Werke - Miłość do Marki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2009, 18:00 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
dziwne ,że od dwóch dni pracuje jak diesel, z teg co mówisz to rozrząd odpada (wałek, szklanki)

sprawdz przepływke - odłącz ją jeśli sie poprawi to znaczy ,że do wymiany
sprawdz krokowca- chociaż wątpie ,że to TO
sonda - może sie odłaczyła?
dolot- szczelny?

nie grzebałeś ostatnio przy silniku, może przez przypadek sam cos zmajstrowałes ;]

_________________
Bayerische Motoren Werke - Miłość do Marki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2009, 18:38 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Rybnik
no wlasnie nic nie grzebalem ale mechanik juz kiedys mi mowil ze slychac popychacze ze wala teraz samochod praktycznie jest bez mocy a jazda nim jest strasznie uciazliwa kiedys to bylo sparadyczne raz jechal dobrze przewaznie tak bylo... a jak juz to trzymalem go na wyzszych obrotach i tez bylo okej ale stukot ciagle bylo slychac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2009, 18:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
czyli zapewne rozrząd, jaki olej lałeś? co ile zmieniałeś? szklanki,wałek itd to wyjdzie z 1000zł, lepiej poszukać całej głowicy (używanej) w dobrym stanie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2009, 19:04 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Rybnik
olej musze wymienic ale narazie sie wstrzymuje aktualnie jest jakis 15\45 musze zerknac w ksiazke serwisowa kiedy rozrzad byl mieniony


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2009, 19:09 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
pewnie 15w40 i niesttey to źle bo ten silnik musi miec minimum 10w40, w książce raczej nie bedziesz miał wymiany rozrządu mowie tu o wałku, popychaczach itd a nie o pasku rozrządu

_________________
Bayerische Motoren Werke - Miłość do Marki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL