BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 21:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Nie moge odpalic auta BMW
PostNapisane: 13 lipca 2009, 12:07 
Zmieniłem silnik tak jak w temacie , i niechce odpalic, mam brak iskry i nie podaje paliwa.
Silnik przed zamiana byl normalnie odpalany. Co moze byc nie tak ?! elektryka ? czy cos innego ? samochód potrzebuje odpalic jakl najszybciej potrzebuje do pracy !


Ostatnio edytowano 14 lipca 2009, 08:25 przez Jambo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł: :)
PostNapisane: 13 lipca 2009, 13:54 
siemasz , moim zdaniem auto z którego nabyłes śilnik miało imo , a zeby imo grało u Ciebie to nie wystarczy wymiana samego komputera DME tylko mase pozostałych zeczy trzeba jeszcze nabyc tylko i wyłacznie z tego auto co silnik masz


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2009, 14:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 995
Lokalizacja: Warszawa
Imobiliser kolego, teraz jak nie masz już dostępu do gratów z auta, z którego brałes piec, musisz szukać magika co CI zdejmie Imo. Gdzies tam słyszałem że za 500 PLN można sie go pozbyć...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2009, 16:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Gratuluje :rotfl: :rotfl:


aha i nie samochUd tylko samochÓd :wstyd:

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2009, 17:10 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 65
Lokalizacja: N-ce
przecież immo nie jest w silniku tylko w kompie i jeszcze 2 jakiś tam puszkach ews II i coś tam jeszcze chyba coś takiego i w kluczyku pestka sam silnik nic do immobilizera nie ma jeśli została twoja wiązka i komp twój pasuje do nowego silnika to powinno grać (pewnie problem z połączeniem) jeśli natomiast zmieniałeś tez kompa i w nim jest immo to masz 2 wyjścia albo szukać magika tak jak koledzy piszą lecz tu jest problem bo to jest chyba nie legalne więc o magika będzie kiepsko 2 rozważanie szukać kompa co pasuje do twojego silnika ale już ma ściągnięte zabezpieczenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2009, 19:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 729
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Moje BMW: E65 & Megane III
Kod silnika: 735i
lol, wymieniałem silniki w 5 autach, wszystkie >2000roku i nigdy nic nie robiłem z immobiliserem :mur: .

A tak pozatym wycinanie immobilisera jest legalne -_- jeśli oczywiście właściciel auta o tym wie :D

_________________
nie regulaminowy podpis


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL