BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 15:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Chwilowe mulenie....
PostNapisane: 12 lipca 2009, 20:10 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
Witam.A więc dziś wróciłem znad morza.POdczas jazdy tam jak i powrotnej miałem takie dziwne przypadki.Mianowicie auto czasami zaczęło mulić i zero przyspieszenia.Czasami był ok moc i przyspiesznie było ok.Zauwazyłem że lepiej się zniera od górnych poziomów i najlepiej na 4 biegu.Obstawiałem to na czujnik położenia walka rozrządu ale odrzuciłem tę problem gdyz mam instalacje 1 generacji i ta generacja nie bierze sygnałów z czujników.Ani sondy ani wałka ani przepływomierza tylko bodajrze od położenia wału.Katalizator mam wyrzucony.Czym to może byc spowodowane????Aha dzieje sie tak i na gazie i na benzynie...

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2009, 20:48 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 433
Lokalizacja: GiÂżycko
Moje BMW: F30 328i
Kod silnika: N20
Wedlug mnie to za szybko odrzuciles podejrzenie czujnika wałka bo twoja instalacja z niego nie bierze sygnalow ale czujnik ten steruje zaplonem (katem wyprzedzenia itd) nie zaleznie czy jedziesz na lpg czy na benzie. A nie ma spalania stukowego jak przyspieszasz z wyzszych biegow przy nie duzych predkosciach obrotowych silnika? ja bym stawial na czujnik.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2009, 21:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
Piordekk napisał(a):
A nie ma spalania stukowego jak przyspieszasz z wyzszych biegow przy nie duzych predkosciach obrotowych silnika? ja bym stawial na czujnik.


:zdziwko: czy chodzi ci o dziwne brzęczenie takie metaliczne po dodaniu gazu np na 4biegu przy 2tyś obr. bo ja się męcze od dłuższego czasu z muleniem i wygląda mi to że to ten czujnik tyle że komp nic nie pokazał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2009, 22:10 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 433
Lokalizacja: GiÂżycko
Moje BMW: F30 328i
Kod silnika: N20
morcine napisał(a):
Piordekk napisał(a):
A nie ma spalania stukowego jak przyspieszasz z wyzszych biegow przy nie duzych predkosciach obrotowych silnika? ja bym stawial na czujnik.


:zdziwko: czy chodzi ci o dziwne brzęczenie takie metaliczne po dodaniu gazu np na 4biegu przy 2tyś obr. bo ja się męcze od dłuższego czasu z muleniem i wygląda mi to że to ten czujnik tyle że komp nic nie pokazał


Dokladnie o to mi chodzi takie klepanie zaworami. Komp nie zawsze ci go pokaze. Najlepiej to sprobuj go podmienic od kogakios i sie okaze. Ja mialem taki problem i nim go usunelem to kupe kasy wywalilem w bloto (cewki, swiece, sonda, fajki i o maly wlos jeszcze bym przeplywke kupil)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2009, 04:34 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
U mnie nic nie klepie....A co do czujnika....Odłączłem go i pojezdziłem na odłączonym i na gazie.Auto szło idealnie ale po rozgrzaniu problem wrócił i nie ważne czy był odłączony lub podłączony...

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2009, 10:09 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 433
Lokalizacja: GiÂżycko
Moje BMW: F30 328i
Kod silnika: N20
nie mowie ze na pewno to to ale zrob jeszcze jedna probe, a mianowicie. odlacz czujnik polozenia walu korbowego i sprobuj odpalic, jesli zapali to podlacz go z powrotem i odlacz czujnik walka rozrzadu i ponownie sprobuj. auto powinno ci odpalic na jednym sprawnym, jesli wiec ktorys odlaczysz i nie zagada to bedziesz wiedzial ktory umarl. najlepiej zrob to na cieplym silniku. w sumie to dziwne ze nie ma roznicy jak odpinasz ten czujnik bo powinna byc i to spora szczegolnie tak do 4tys RPM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2009, 07:00 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
Wczoraj podłączyłem od kolegi ten czujnik.Różnic troszkę jest ale niezbyt zauważalna.A co do czujnika spalania stukowego.Czy u mnie jest coś takiego?Mam 320i bez vanosa rok 1992

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2009, 07:01 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
Wczoraj podłączyłem od kolegi ten czujnik.Różnic troszkę jest ale niezbyt zauważalna.A co do czujnika spalania stukowego.Czy u mnie jest coś takiego?Mam 320i bez vanosa rok 1992

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL