cfaniak napisał(a):
nie zapalone. zwierasz piny 7 i 19 przekręcasz zapłon, czekasz jak chcez to i to skasowac to ponad 12 s po czym rozwierasz zwarte. wtedy powinny Ci sie zapalić wszystkie kwadraciki zielone ( nie wyłaczasz wześniej zapłonu) . Nie wiem jakei powninno być napięcie, ale może przwód gdzieś jest przetarty albo coś
wg instrukcji tak powinno być ale ja u siebie muszę mieć odpalone auto, dokładnie tak samo było przy 3 w której kasowałem inspekcję
...::SEBI::... napisał(a):
Rozumiem, a odnośnie kasowania inspekcji, czy auto powinno być zapalone czy też nie ? Spotkałem się z dwoma wersjami. Dodam iż przy kasowaniu inspekcji sposobem powszechnie znanym czyli złącze 7 do masy napięcie jakie mi pokazuje mi tylko 10.5 V
jak nie pójdzie z włączonym zapłonem, zawsze możesz uruchomić buńkę