BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 20:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] m20 lpg po regulacji zaworow gorzej pali nie ma kopa
PostNapisane: 18 stycznia 2009, 11:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 244
Lokalizacja: trojmiasto
Witam problem jak w temacie auto na lpg stracilo obroty mialo 1-1,2 tys po regulacji ma 700 i czuc ze nie ma mocy i gorzej pali ;( czy moze miec za maly looz i to dlatego ?


Ostatnio edytowano 18 stycznia 2009, 22:28 przez romanw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e34 m20 lpg po regulacji zaworow gorzej pali nie ma kopa
PostNapisane: 18 stycznia 2009, 12:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
romanw napisał(a):
Witam problem jak w temacie auto na lpg stracilo obroty mialo 1-1,2 tys po regulacji ma 700 i czuc ze nie ma mocy i gorzej pali ;( czy moze miec za maly looz i to dlatego ?


A jaki ustawiłeś ?

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e34 m20 lpg po regulacji zaworow gorzej pali nie ma kopa
PostNapisane: 18 stycznia 2009, 12:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 244
Lokalizacja: trojmiasto
Bobby_Valentino napisał(a):
romanw napisał(a):
Witam problem jak w temacie auto na lpg stracilo obroty mialo 1-1,2 tys po regulacji ma 700 i czuc ze nie ma mocy i gorzej pali ;( czy moze miec za maly looz i to dlatego ?


A jaki ustawiłeś ?

znajomy mechanik bo mialem duze i chodzil jak diesel ;/ ale mowil ze napewno nie sa za male


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2009, 12:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 400
Lokalizacja: WĂŞgrĂłw
dowiedz sie jaki luz ustawil mechanik. powinno byc 0,25 (niektorzy proponują 0.2). za maly luz spowoduje szybsze zuzywanie sie elementow min dzwigienek

_________________
e39 520ia
nie dziekuj - kliknij pomogl...
Przytkaj dyfer pal poluma małolat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 23:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 58
Lokalizacja: Gliwice
za ciasno ustawili zawory .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 11:03 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
M20 engines
Cold . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.25 mm
Hot . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.30 mm

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2009, 09:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Lokalizacja: Stalowa Wola
mam podobny proble mechanik ustawił mi zawory na 0.25 na zimnym silniku jest ok jak załapie temperature to poprostu mi gaśnie i ma problem z odpaleniem na zimnym pali dobrze a raczej nie ma mowy ze strata mocy a jeszcze dodam że przed regulacja nic sie nie działo tzn trzymał obroty w okolicach 900 -1000 teraz jest 400 czasami 600 albo gaśnie wie ktoś co jest nie tak? silnik m20b25


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2009, 14:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 244
Lokalizacja: trojmiasto
pawelziom88 napisał(a):
mam podobny proble mechanik ustawił mi zawory na 0.25 na zimnym silniku jest ok jak załapie temperature to poprostu mi gaśnie i ma problem z odpaleniem na zimnym pali dobrze a raczej nie ma mowy ze strata mocy a jeszcze dodam że przed regulacja nic sie nie działo tzn trzymał obroty w okolicach 900 -1000 teraz jest 400 czasami 600 albo gaśnie wie ktoś co jest nie tak? silnik m20b25


niestety mam tak samo odkrecilem srube i ma obroty ale pali teraz 20l :( a zimny nie chce palic na gazie i trzymac obrotow sam nie wiem juz w koncu jakie maja byc te luzy zeby bylo ok ? moze 0.2 jest dobre jak silnik jest nowy to moze jak ma 300tys powinny byc inne ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2009, 15:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Widocznie mechanik jednak źle ustawił luzy.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 12:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Galway-Gorzow wklp
Witam paniowie wyregulowalem swoje zaworki na 0.25 i mam ten sam problem co wy ze po regolacji przygasa :kwasny: postaram sie jeszcze raz przejrzec zaworki czy czasem nie sa zaciasno spasowane ale gdzies mi sie obilo o uszy ze na ssacych powinno byc 0.25 a na wydechowych 0.30 :hyhy: moze tak to powinno byc???? ja ustawilem wszystkie na 0.25 i moze dla tego przygasa ????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 15:24 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 94
Lokalizacja: Warszawa-Ochota
Moje BMW: E34 525
Kod silnika: M50B25
Garaż: Była:

Szampańska piękność!

Jest: E34 525 1991r. :)
A ja mam takie pytanie. Czy aby na pewno powinno regulować się te zawory? Z tego co wiem (byłem u dwóch mechaników) nie powinno się do tego dotykać gdyż są tam samo regulatory!!!! Nie jestem pewien w 100%, ale taką opinie uzyskałem u dwóch niezależnych mechaników.

_________________
Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi... :)
Szampańska piękność!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 15:30 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
Grzel, ty masz pewnie 24v dlatego tak ci powiedzieli


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 16:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
fenix185 napisał(a):
Witam paniowie wyregulowalem swoje zaworki na 0.25 i mam ten sam problem co wy ze po regolacji przygasa :kwasny: postaram sie jeszcze raz przejrzec zaworki czy czasem nie sa zaciasno spasowane ale gdzies mi sie obilo o uszy ze na ssacych powinno byc 0.25 a na wydechowych 0.30 :hyhy: moze tak to powinno byc???? ja ustawilem wszystkie na 0.25 i moze dla tego przygasa ????


Widocznie źle je ustawiłeś... Wszystkie są na 0,25.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 18:56 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 94
Lokalizacja: Warszawa-Ochota
Moje BMW: E34 525
Kod silnika: M50B25
Garaż: Była:

Szampańska piękność!

Jest: E34 525 1991r. :)
W tej chwili owszem, mam autko 24 zaworowe, ale w tamtym czasie posiadałem 520 z silnikiem m20b20. Dlatego trochę się zdziwiłem regulacją zaworów w tym silniku.

_________________
Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi... :)
Szampańska piękność!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 18:58 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
młody zawsze zdziwiony :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 08:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Galway-Gorzow wklp
Napewno 0.25 chyba ze mam jakis chinski szczelinomierz ale nie wydaje mi sie jest na nim napisane made in U.S.A
dzisiaj ide jeszcze raz je przejzec a jak bedzie dalej prgasal to ustawie na wydechowych 0.30 i zobacze czy to podziala :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 09:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
fenix185 napisał(a):
Napewno 0.25 chyba ze mam jakis chinski szczelinomierz ale nie wydaje mi sie jest na nim napisane made in U.S.A
dzisiaj ide jeszcze raz je przejzec a jak bedzie dalej prgasal to ustawie na wydechowych 0.30 i zobacze czy to podziala :hyhy:


A jak regulujesz ? Szczelinomierz między stopkę popychacza i zawór ? Bo są tacy magicy którzy między wałkiem a popychaczem ustawiają...

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL