Masz dwie możliwości pod warunkiem że układ jest szczelny i sprawny:
1. Odessać to co zostało, przepłukać układ założyć nowy osuszacz i nabić R134A z odpowiednim olejem ( pod warunkiem że kompresor może pracować z R134A w BMW jeśli nie wszystkie to większość może).
2. Wg wielu speców zmiana czynnika spowoduje uszkodzenie gumowych przewodów ( dziwne że zestawie do przeróbki BMW nie ma ich) więc można je zakupić z auta które od wyjazdu z fabryki pracowało na R134A. Oczywiście układ płukanie nowy osuszacz i nabijamy. W zestawie BMW do przeróbki jest jeszcze czujnik ciśnienia klimatyzacji, po co go wymieniać skoro taki sam jest do R12 i R134A? Jakby co zamiennik do 200zł.
3. Napełnienie układu R12 (ciężko zdobyć i jest to nie zgodne z prawem)
4. Napełnienie układu zamiennikiem czynnika R12 np R409A pracuje na tym samym oleju co R12 (mineralny).
W w/w przypadkach warto przezbroić cały układ w nowe oringi, w ASO nie kosztują góry pieniędzy.
Proponuje sprawdzić szczelność klimatyzacji na początku, bo jeśli okaże się, że chłodnica lub inne newralgiczne (kosztowne) elementy są nieszczelne może się okazać, że właściciela nie stać na naprawę.
Kumpel w 535i '88 przezbroił tylko układ w nowe oringi i założył nowy osuszacz po czym układ został nabity R134A minęło kilka miesięcy i kilka tysięcy przebiegu wyjazd na południe Włoch i wszystko jeszcze działa jak w chwili modernizacji.
Tutaj masz trochę o przeróbce, jakie kompresory mogą pracować z R134A itd.:
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... -97-AC.htm
http://www.bmwe34.net/Wiki/tiki-index.p ... AC+upgrade
http://bmwe32.masscom.net/johan/aircon_ ... R134a.html