BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 17:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] obniżenie przodu
PostNapisane: 4 października 2009, 10:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: z ...
jesli chcialbym obnizyc przod musialbym kupic nowe amortyzatory czy jak bo nie mam pojecia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 11:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
do - 40 mm możesz jeździć na seryjnych, zmieniasz tylko sprężyny. Jeśli chcesz niżej to sprężyny + amory.

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 11:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
podwójnie po raz 15987566 :/

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Ostatnio edytowano 4 października 2009, 11:13 przez Juras, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 11:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: z ...
jurexxx napisał(a):
do - 40 mm możesz jeździć na seryjnych, zmieniasz tylko sprężyny. Jeśli chcesz niżej to sprężyny + amory.


ok dzieki tyle wystarczy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 11:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3336
Lokalizacja: SOSNOWIEC/LONDON
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52b28
tylko kolega zapomnial napisac ze jak zakladasz takie sprezyny na uzywane amorki to zmieniasz charakterystyke pracy amorka I po pol roku mozesz te amorki wyrzucic do kosza, sam sie o tym przekonalem w mojej e 36.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 11:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: z ...
jeffrey1212 napisał(a):
tylko kolega zapomnial napisac ze jak zakladasz takie sprezyny na uzywane amorki to zmieniasz charakterystyke pracy amorka I po pol roku mozesz te amorki wyrzucic do kosza, sam sie o tym przekonalem w mojej e 36.


amorki byly wymieniane ok 2 miesiace temu wiec tez po pol roku do wymiany beda juz ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 11:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3336
Lokalizacja: SOSNOWIEC/LONDON
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52b28
jezeli wymieniales 2 miechy temu to powinno byc ok.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL