BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 czerwca 2025, 23:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Kopci po remoncie głowicy.
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 00:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 701
Witam, mam taki problem z moją bmw e34 520i 24v odkąd odebrałem ją z warsztatu (przeskoczył pasek rozrządu wymiana zaworów , szklanek ,gumek zaworowych) , autko kopci przy dodaniu mocno gazu w sumie najbardziej jak schodzi z obrotów kolory bardzo dziwne na siwo , niebiesko , czarno . Na początku myslalem , że to świece bo byly wymienione , ale wstawiłem stare i nic nie pomogło :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 13:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
Łepek napisał(a):
przeskoczył pasek rozrządu


w M50B20 nie ma paska rozrządu

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 14:26 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego
nie ma prawa nic kopcić czy dobrze zestawiony rozrząd?
radzę wrócic do Panów mechaników i niech poprawiaja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 15:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 52
Lokalizacja: ostrĂłw mazowiecka
Napewno mechanicy coś spiepszyli. Nie odpuszczaj im


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 15:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 701
ryszard55 napisał(a):
Kolego
nie ma prawa nic kopcić czy dobrze zestawiony rozrząd?
to nie jest pytanie do mnie , ale jeżdzi dobrze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 16:14 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
jezeli dobrze idzie to ok.
a czy na ciepłym też kopci?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 23:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 701
ryszard55 napisał(a):
jezeli dobrze idzie to ok.
a czy na ciepłym też kopci?

tak kopci na ciepłym tez . Dzis zauwazylem , że dość sporo oleju z miarki zeszło pół miarki na jakieś 700-800km , czego wczesniej nie było :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2009, 11:05 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
trzeba wrócić do mechaników i przedstawić sprawę coś się dzieje z uszczelnienim popychaczy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2009, 12:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 52
Lokalizacja: ostrĂłw mazowiecka
Jak ktoś się podejmuje a sam nie ma o tym pojecia to tak zazwyczaj sie to kończy.

Płynu od chłodnicy nie ubywa ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 13:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 701
Nie płynu nie ubywa. Jest też inny problem szklanki cykają po nagrzaniu się silnika praktycznie cały czas . Szklanki były wymienione te które "dostały" dodam , że przed remontem nie cykały , 12 sztuk zostało starych . Prawdopodobnie będą poprawiać robote i teraz niewiem co robić czy wymieniać wszystkie 24 szklanki czy poprostu wymienić te "stare" czy też nowe i dlaczego tak się dzieje .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL