BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 16:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] poczadkowo nie rowno chodzi
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, 10:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: sÂłupsk
witam.ostatnio uszczelnialem kolektor ssacy.wymienialem wszystkie sparciale weze.. po odpaleniu okazalo sie sie ze silnik bardzo nie rowno pracuje .trwa to okolo 3 min.pozniej po paru mocniejszych przygazowaniach wszystko wraca do normy.swiece sa dobre.cewnki mam bosha ale do tej pory nie bylo z nimi problemu.zawsze gdy odpalalem ja zimna byle specyficzny dzwiek ale ja obwinialem za to wisko...prosze o rade..(czy za mocno naciadnieta linka od gazu ma na cos wplyw)??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, 20:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
ostatnio u siebie zdejmowałem kolektor trochę z innego powodu, ale przy tej okazji wymieniłem jakiś wężyk idący spod kolektora do /pod klawiaturę płukanie w nafcie silniczka krokowego (syfu ogrom) teraz to dopiero wolne obroty chodzą - bajka (wcześniej wymieniłem gumę łączącą przepustnicę z przepływomierzem) dodatkowo uszczelniłem przewód idący do krokowca

posprawdzałbym jeszcze wszystkie połączenia

P.S. ja u siebie nie wymieniałem uszczelek kolektora (bo tego nie przewidziałem) ale za to dokładnie wyczyściłem gowicę w miejscu styku z kolektorem

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, 20:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: Warszawa
To sa objawy dla padajacego silnika krokowego ale jaki to ma zwiazek z czyszczeniem kolektora to nie wiem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, 20:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
rafchal napisał(a):
To sa objawy dla padajacego silnika krokowego ale jaki to ma zwiazek z czyszczeniem kolektora to nie wiem.


od razu padający??

moze brudny tylko??
moze któreś połaczenie nieszczelne i gdzieś lewe powietrze łapie??

i gdzie doczytałes coś o czyszczeniu kloektora?

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL