BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 15:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] POMOCY.CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU IMPULSATOR
PostNapisane: 1 sierpnia 2009, 16:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: rotterdam
Proszę pomóżcie.Gdzie w BMW 316i 1992r znajduje się czujnik położenia wału impulsator?Jakie są objawy gdy się zawiesi albo popsuje ?Jak go zdemontować a może naprawić?Czekam na waszą pomoc.Jeanette

_________________
regan


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2009, 16:31 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 50
Posty: 38
a co sie dzieje że chcesz go wymienić???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2009, 16:34 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 284
Lokalizacja: Llandudno,Walia,UK
Moje BMW: E36 E90 f10
Kod silnika: m50b20 m47n2 N47d20c
znajduje sie on przy glownum kole pasowym na wale.demontuje sie go dosc łatwo jedna srubka i wtyczka.jak sie zepsuje to za cholere auta nie odpalisz poniewaz komp nie bedze widzal ruchu obrotowego walu i nie bedze sterowal cewka wysokiego napiecia.naprawic sie go nieda tylko wymienic no chyba ze uszkodzeniy ulegl przewod w tym przypadku jeszcze mozna go ratowac.
pozdr!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2009, 16:37 
Offline
Forumowicz

Wiek: 53
Posty: 383
Lokalizacja: Piaseczno/Bogatki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
jak otwożysz maske to po lewej stronie na dole przy kole kture napędza paski klinowe.Jak by padł ten czujnik to silnik niechce zapalić

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2009, 17:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 617
Lokalizacja: Orońsko
Moje BMW: Twoje?
Kod silnika: 25 6S1
a mogą falować obroty przez ten czujnik? dodam że auto bez gazu, przepływomierz sprawny, wymienione kopułka, palec, świece i przewody.

że tak się podepnę pod temat :luka:

_________________
Obrazek
Banda Złego :)
---===Zobacz Moje E36===---


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2009, 17:18 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
mationo napisał(a):
znajduje sie on przy glownum kole pasowym na wale.demontuje sie go dosc łatwo jedna srubka i wtyczka.jak sie zepsuje to za cholere auta nie odpalisz poniewaz komp nie bedze widzal ruchu obrotowego walu i nie bedze sterowal cewka wysokiego napiecia.naprawic sie go nieda tylko wymienic no chyba ze uszkodzeniy ulegl przewod w tym przypadku jeszcze mozna go ratowac.
pozdr!

różnie to bywa z tym odpaleniem
czasami zapala


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2009, 17:20 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
upbeat napisał(a):
a mogą falować obroty przez ten czujnik? dodam że auto bez gazu, przepływomierz sprawny, wymienione kopułka, palec, świece i przewody.

że tak się podepnę pod temat :luka:

a silniczek krokowy czyściłeś?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2009, 17:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 617
Lokalizacja: Orońsko
Moje BMW: Twoje?
Kod silnika: 25 6S1
andrzej520 napisał(a):
a silniczek krokowy czyściłeś?


no nie czyściłem tylko że ma jeszcze taki objaw że jak ją zgaszę na goracym silniku to dostaje nieraz jeszcze ze 2-3 zapłony i dlatego ten czujnik obstawiam.

_________________
Obrazek
Banda Złego :)
---===Zobacz Moje E36===---


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2009, 17:30 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
upbeat, jeszcze jedno pytanie
masz gaz?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2009, 17:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 617
Lokalizacja: Orońsko
Moje BMW: Twoje?
Kod silnika: 25 6S1
teraz mam ale falował już zanim założyłem gaz. Poza tym założyłem sekwencję, montuję i serwisuje te instalacje i wiem że na zwykłej przy strzale pierwsze co się stanie to będą obroty falowały. Gaz wykluczam całkowicie. Auto ewidentnie ma coś z iskrą tylko zastanawiam się czy CPW czy moduł zapłonowy wariuje. A nie mam możliwości narazie podłączyć pod kompa i zobaczyć błędy...
z tym że to falowanie obrotów jest delikatne - rzędu 80-100obr/min i nieregularne (czasami faluje czasem wcale) a nie tak jak na walniętym przepływomierzu gdzie faluje ostro od 500 do 1000obr/min.

_________________
Obrazek
Banda Złego :)
---===Zobacz Moje E36===---


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2009, 17:45 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
upbeat, nie o to mi chodziło
chodzi mi o to że dostaje nieraz jeszcze ze 2-3 zapłony
to jest nic innego jak rozgrzany nagar w silniku i dochodzi do zapłonu gazu bo po wyłączeniu zapłonu nie ma iskry na świecy.
na benzynie tego nie będzie bo wtrysk nie podaje paliwa bez zapłonu a gaz tak
też tak kiedyś miałem w m40 ale jak go przegoniłem po niemieckiej autostradzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2009, 17:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 617
Lokalizacja: Orońsko
Moje BMW: Twoje?
Kod silnika: 25 6S1
andrzej520 napisał(a):
na benzynie tego nie będzie bo wtrysk nie podaje paliwa bez zapłonu a gaz tak


na benzynie też to występuje. Wszystkie te objawy były jeszcze przed założeniem instalacji. Tylko że te samozapłony to może być po prostu wyrobiona kostka w stacyjce :kwasny:

do tego mam jeszcze tak podłączoną instalację że brak wtrysku benzyny = brak wtrysku gazu.

_________________
Obrazek
Banda Złego :)
---===Zobacz Moje E36===---


Ostatnio edytowano 1 sierpnia 2009, 17:53 przez Arek_J, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2009, 17:49 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
upbeat napisał(a):
andrzej520 napisał(a):
na benzynie tego nie będzie bo wtrysk nie podaje paliwa bez zapłonu a gaz tak


na benzynie też to występuje. Wszystkie te objawy były jeszcze przed założeniem instalacji.

no to nie wiem skąd masz iskre bez zapłonu
według mnie jest to nie realne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2009, 15:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: suwalki
upbeat napisał(a):
a mogą falować obroty przez ten czujnik? dodam że auto bez gazu, przepływomierz sprawny, wymienione kopułka, palec, świece i przewody.

że tak się podepnę pod temat :luka:



Mialem ostatnio problem z falowaniem obrotow a jednoczesnie z odpaleniem. Zdalazo sie to nie przy kazdym odpalaniu silnika lecz srednio kilka razy w tygodniu. Powodem tego byl zepsuty czujnik polozenia walka rozrzadu. Wymienilem na nowy i po problemie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL