BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 21:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] 525tds
PostNapisane: 3 sierpnia 2009, 17:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: Legnica
Moje BMW: E39 530d sedan
Witam mam taki problem zaczeło mi sie lac paliwo z pod pompy wtryskowej wiec dałem do mechanika co sie okazało ze pompa wymaga regeneracji...ok zrobił ja pompiarz.Ale przed naprawa po mimo wycieku auto było mocniejsze a teraz czuje ze jest zmulone co moze byc przyczyną...???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2009, 18:39 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam

Być może niezbyt precyzyjnie ustawili rozrząd -przyśpieszony kąt wtrysku (początek wtrysku) powoduje że silnik pracuje bardziej twardo ale staje się mocniejszy. Przy opóźnionym będzie cichszy ale za to słabszy. (niewielkie różnice ale odczuwalne)
Ponadto jeśli miąchali w pompie mogli przestawić (zmniejszyć ) dawkę paliwa to ewidentnie zmniejsza dynamikę. Oprócz dawki mogli (zmniejszyć ciśnienie) i to również może powodować spadek mocy, jak i problemy z rozruchem.
Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2009, 18:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: Legnica
Moje BMW: E39 530d sedan
Tzn z rozruchem nie mam zadnych problemów tylko ten spadek mocy...Ale dzieki mam pompe na gwarancji to beda robic teraz ten kat wtrysku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2009, 20:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: Legnica
Moje BMW: E39 530d sedan
a ten zły kąt wtrysku to jak sie ustawia tzn ja jakies konkretne liczby-parametry ustawienia pytam po to by mechanik mnie nie zrobił w trąbe...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2009, 22:24 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam
Polecam : http://bmw-tds.pl/forum/viewtopic.php?t=2315

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL