BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 20:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Auto się dusi i szrpie gdy pada deszcz
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 08:01 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 808
Lokalizacja: ŁDZ
Moje BMW: E46
Kod silnika: N42
Witam. Mam pytanie? Gdy pada deszcz i wjadę w większą kałużę auto zaczyna się dusić i szarpać gdy lekko dodaje gazu, dopiero jak dam gaz do dechy to jedzie, co może być tego przyczyną??? Dodam że gdy jest sucho usterka znika i nic się nie dzieje.

_________________
"Czytaj, ucz się, bez tego jesteś słaby, dziś masz wiedzę albo jesteś sterowany..."

Obrazek


Ostatnio edytowano 5 sierpnia 2009, 08:03 przez MadMax, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 08:05 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 238
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: 316i E36
Kod silnika: M43
Na Twoim miejscu obejrzałbym filtr powietrza, kiedy go ostatnio wymieniałeś ?

_________________
Quot capita tot sententiae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 08:12 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 808
Lokalizacja: ŁDZ
Moje BMW: E46
Kod silnika: N42
Filtr powietrza wymieniałem jakiś miesiąc temu i to nic nie dało. Moim zdaniem gdzieś dostaje się woda, przewody elektryczne lub paliwowy, niewiem :(

_________________
"Czytaj, ucz się, bez tego jesteś słaby, dziś masz wiedzę albo jesteś sterowany..."

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 08:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 311
Lokalizacja: Wlkp
Moje BMW: E36
Kod silnika: B28
jesli tylko na mokrym wg mnie to cos z elektryką, zamoknie i robią sie zwarcia/ przeskoki np kable WN, cewki i silnik dławi się, "kuleje"...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 08:42 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 808
Lokalizacja: ŁDZ
Moje BMW: E46
Kod silnika: N42
Jaka jest mniej więcej cena kabli WN + wymiana? 316i z 92r.

_________________
"Czytaj, ucz się, bez tego jesteś słaby, dziś masz wiedzę albo jesteś sterowany..."

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 14:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 365
Moje BMW: E46&E90
Kod silnika: M52TUB28&N52B30
ewidentne przebicia wymien przewody ja kupilem za ok 100zl tylko musialem przezucic czujnik z czujnikiem ok 400ZL a JAK MASZ to zobacz w jakim stanie jest kopulka i palec nowy komplet BREMI ok 160 na allegro

_________________
Nie odkładaj na jutro życia, bo nikomu nieznana ta pora, gdy jutro - to nasze dzisiaj, nigdy nie stanie się wczoraj.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 19:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
moze byc jeszcze ze sonda lambda jest zalewana woda.było juz kilka takich przypadków na forum.obejrzyj przewody i swiece,czy nie dostaje sie w te rejony woda.jesli masz silnik m40 to kompletne kable bremi(orginał bmw) razem z czujnikiem i osłoną to 330zł.

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 07:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 595
Lokalizacja: Chełm
Moje BMW: e39 530D
Kod silnika: m57d30
Najpierw sprawdź wtyczkę do sondy - i stawiam na to. Najszybciej woda tam się zbiera, a znam to z autopsji (kiedyś zlałem z wtyczki prawie pół szklanki wody :P ). Później sprawdź resztę opisaną w postach wyżej

_________________
Było e36, było e39 528 "turas", jest e39 530D touring.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 09:02 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
u mnie czujnik położenia wału od wilgoci wariował
nie musiałem w kałuże wjechać wystarczyło że silnik był gorący i zaczęło padać


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 94 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL