BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 18:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] zapowietrza się, problem z odpaleniem
PostNapisane: 3 sierpnia 2009, 21:11 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
witam stałem sie posiadaczem bmw 2.4 td 90 rok.wszystko było fajnie do momentu kiedy zaczeło jakby brakowac paliwa,było tak ze 2 razy pokreciłem i poszłą ale teraz kaplica....odpaliła na lince pochodziła i znowu,zmierniłem filtr paliwa,w przewodzie paliwowym idącym do pompy widac troche paliwa i powietrze w dużych ilościach myśle ze to wina jakiegos zasysania lewego powietrza,pompy ale nie wiem co i jak dokładnie może ktoś doradzi i pomoże???

_________________
m&m


Ostatnio edytowano 4 sierpnia 2009, 06:59 przez marmel89, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 18:04 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
i może ktoś wie jak tam wygląda zasilanie w paliwo??elektryczna pompa w baku i pompa wtryskowa,czy jak to jest czekam na podpowiedzi bo nie jeżdzi.... :kwasny:

_________________
m&m


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 18:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 430
Lokalizacja: Lubawa
przekręć kluczyk w pozycje nr 2 (jak się zapaląkontrolki od nagrzewania swiec, nie odpalaj) poczekaj jakiś czas pompa i układ się sam odpowietrza
jak nie pomoze to poszukamy innego rozwiązania

a i sprawdź czy masz paliwo w baku może go tam nie ma a rezerwa się nie zaświeciła (uszkodzony pływak)

_________________
Wygląd to rzecz gustu a o gustach się nie dyskutuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 18:42 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
paliwa dolałem jeszcze wczoraj jak nalewałem do filtra paliwa przy zakładaniu to i do baku z 4.5 litra wlałem,a pokazuje ponad 20,pisali w ksiązce zeby odkrecic srubke w obudowie filtra paliwa na górze przy kreceniu,nie wiem ale paliwo jest...ale jak miała tak ze 2 razy jakby nie dostawała tego paliwa to może wina jakiejś pompy czy cos która terza opadła czy jakiekoś przekażnika?? :niepewny: ` pomocy !

_________________
m&m


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, 16:59 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
wina pompki i filtra w niej siatkowego.

_________________
m&m


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL