BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 00:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] problem z zapalaniem
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 20:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: sÂłupsk
Witam wszystkich. Wczoraj spotkala mnie przykra sytuacja. Mianowicie odpalilam swoją furkę i normanie dojechalam na miejsce docelowe. Z tym ze w jednym momencie tak ni stąd ni zowąd "szarpnęlo" mi samochodem jak zatrzymałam się na światlach. Pojechalam na zakupki. Po ich zrobieniu poszlam do autka by dojechac do domu, I lipa. odpalil mi normalnie a potem nagle niespodziewanie zgasl. Potem probowalam ponownie zapalic, rozrusznik kręcil, kontrolki swieciły immobilizer sie wyłaczył normalnie,a tu nagle wlaczyl się alarm, zaczely szalac zamki w drzwiach samesię zamykały i otwieraly , przy czym podkreślam ze wciaz nie sżło go odpalic. Znajomy holował mnie do domku i musze podjechac jakos do mechanika. Jak myslicie co moze byc powodem? Teraz tez probowalam i normalnie rozrusznik kreci a nie moze załapac, wrażenie jest takie jakby "coś" odcięło doplyw paliwa, przy czym jest pełny bak, bo tankowane było wczoraj, wiec na pewno paliwo jest. Powiedzcie mi co to MOZE byc i czy konieczne bedzie podjechanie na stację diagnostyki pod komputer sie podpiąć? Zaznaczam ze to bmw e 36 automat rocznik 98 poj 1,8


Ostatnio edytowano 5 sierpnia 2009, 06:44 przez wioletka155, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 21:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
Moze jakies zwarcie w instalacji elektrycznej i jak to zwykle bywa w beemkach wiązka przy tylnej klapie na dzien dobry do sprawdzenia. Wyglada na to, ze ci alarm odcina paliwko?

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 21:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: sÂłupsk
więc wizyta na diagnostyce mnie nie minie prawda? Bo chyba tego nikt nie zrobi tak "ot" , musi byc podpięty pod tem smieszny komouter tak?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 21:19 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Niekoniecznie koleżanko :hyhy: znajdż dobrego elektryka od alarmów diagnostyka silnika niewiele tu pomoże.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 21:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: sÂłupsk
mialam na mysli nie diagnostykę silnika tylko calego systemu komputerowego jaki jest w aucie kolego:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 21:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
wioletka155 napisał(a):
calego systemu komputerowego jaki jest w aucie
hmm... to sie tak nie da i kolega dobrze podpowiada ;) Tylko sie nie wybieraj czasem do ASO z tą usterką bo Cię ograbią heh. Tu jest potrzebny raczej elektryk/onik samochodowy ;)

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 21:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
BetaBoy napisał(a):
Moze jakies zwarcie w instalacji elektrycznej i jak to zwykle bywa w beemkach wiązka przy tylnej klapie na dzien dobry do sprawdzenia. Wyglada na to, ze ci alarm odcina paliwko?


potwierdzam...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 22:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: sÂłupsk
ok dzieki koledzy:) Myslalam ze to auta nie do zdarcia i ze ta marka się nie psuje:))) Zartuje oczywiscie. Dzięki za pomoc, wolę spytac bo jak zobacza dziewczyne to sobie pomyśla ze bedą mogli wcisnąc każdy kit...gdyby bylo tak jak piszecie ze problem bo zrobiło sie zwarcie to korekta takiej awarii dużo kosztuje? No i co z tym pamiwem, esli faktycznie alarm odcina jego doplyw to trzeba to naprawić tak'? pytam teraz o koszty tak orientacyjnie...zeby się przygotowac by zawalu nie dostac:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 22:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Jak zaprowadzisz do jakiegos elektryka to o ile to jest zwarcie (bardzo mozliwe, a najbardziej w wiazce pomiedzy nadwoziem a tylnia klapa) to orientacyjnie ok 50-150zl zalezy od gustu elektryka...

Ja tam bym radzil ladnie sie usmiechnac i i ew. mrugnac oczkiem i bedzie git ;)

A co do marki to ona sie sama nie psuje ;) poprostu zawsze jej ktos w tym pomaga :D


Ostatnio edytowano 4 sierpnia 2009, 22:29 przez COUPE, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 22:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
jezeli to bedzie zwarcie to pewnie ono powoduje wariacje alarmu, ktory odcina paliwo. Naprawa zwarcia (w przypadku przetarcia kabli) nie powinna nic kosztować bo to smieszna błachostka i przewaznie wystarczy zakleic izolacją i dziala. Jezeli to cos innego to nikt Ci nie powie ile to kosztuje. Mysle, ze sprawdzenie alarmu i ewentualnie jakies poprawki, obejscia itd w 150-200 sie zmiesci ;)

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 22:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: sÂłupsk
ok jak zmieszcze się w 200-300 zł to bedzie git. Co do uśmiechania się do "speców" wiem z doświadczenia ze lepiej działa krótka kiecka i dekoldzik;)) heh. Oby to było tylko to a nic powazniejszego bo za duzo zaplacilam za autko zeby jeszcze dopłacac:((


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 23:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
wioletka155 napisał(a):
ok jak zmieszcze się w 200-300 zł to bedzie git. Co do uśmiechania się do "speców" wiem z doświadczenia ze lepiej działa krótka kiecka i dekoldzik;)) heh. Oby to było tylko to a nic powazniejszego bo za duzo zaplacilam za autko zeby jeszcze dopłacac:((


Nie no w sumie prawda, juz wy wiecie co i jak ;)

Prosimy o relacje po operacji....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 23:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: sÂłupsk
ok i tak z pewnością będę tu częsciej zaglądała bo nowe autko to i nowe porady potrzebne:) Tak nawiasek świetnie trzyma się drogi jak wchodzi się w zakręt z większą prędkością hmmm miodziczek te nasze beemeczki;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 15:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: sÂłupsk
wiecie co się stało z moim autkiem:(( Padła pompa paliwowa i mam wybór albo nowa 530 zł plus montaż lub uzywka,,,co myślicie? doradzcie..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 15:41 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 284
Lokalizacja: Llandudno,Walia,UK
Moje BMW: E36 E90 f10
Kod silnika: m50b20 m47n2 N47d20c
no i probowali cie naciagnac. wymienialem pompke i kosztowala ponizej 300 oczywiscie zamiennik nie orginal.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 15:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
Tez tak myslalem z godzine temu :)
Czyli krotka spodniczka i dekoldzik zadzialaly odwrotnie niz mialo byc :P Pompa paliwa (mając starą uszkodzoną w ręku) do e36 to 120-150zł BOSCH z gwarancją!! Do tego montaż ze 100zł i po sprawie. Do sprawdzenia jest jeszcze filtr paliwa i ewentualnie wymiana. Pisz co sie dzieje to Ci wyłożymy ładnie co i jak powinno sie odbyć ;)

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 15:51 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 284
Lokalizacja: Llandudno,Walia,UK
Moje BMW: E36 E90 f10
Kod silnika: m50b20 m47n2 N47d20c
zgadza sie za tyle sam kiedys zakladalem pompki po regeneracji ale wole osobiscie nowke w zamienniku.i gwarancja min na rok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 15:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: sÂłupsk
czyli co mają dać mi starą moja i mam iśc z nią do BOSCHA na "zamiane" na sprawną tak?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 15:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: sÂłupsk
w co myslicie jakbym kupiła uzywaną np na allegro czy gdzies w jakims sklepie z częsciami? Widzialam dzisiaj taką uzywaną wlasnie z e36 za 200 zł. Taka mogla by byc? Bo ja nagwałt potrzebuje autko, nie mam jak do pracy śmigac a taxi za droga... i jeszcze czy ma to znaczenie ze moja pompka jest na wtrysku czy nie ma znaczenia?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 16:01 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 284
Lokalizacja: Llandudno,Walia,UK
Moje BMW: E36 E90 f10
Kod silnika: m50b20 m47n2 N47d20c
z uzywkami bywa roznie!Jak sie trafi.... proponuje jakis zamiennik lub ewentualnie po regeneracji.A jesli zalezy ci na czasie to tylko zamiennik bo to kazda churtownia raczej ma na stanie.Wszystkie silniki sa na wtrysku w bmw od xxx lat.
Pozdrawiam!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL