BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 czerwca 2025, 23:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problem z wymianą wężyka paliwa do wtrysków
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 18:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 173
Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam!

W moim M40 1.8 musze wymienić dwa wężyki paliwowe które dochodzą do listwy wtryskowej (ciekną). wychodzą z listwy (mają ok 5cm) i wchodzą dalej na rurki.
Dojście do nich jest bardzo kiepskie :(.
Czy da sie je wymienić bez zdejmowania kolektora dolotowego, przepustnicy???
Czy ktoś to już robił???
Bo na moje to trzeba cały kolektor zdjąć a mi sie to nie zbyt uśmiecha:( no chyba że nie ma innego wyjścia.
pozdrawiam

_________________
kRiStOf


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 18:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 430
Lokalizacja: Lubawa
a listwy z wtryskami szybciej nie zdemontujesz ?

_________________
Wygląd to rzecz gustu a o gustach się nie dyskutuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 18:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 173
Lokalizacja: Bydgoszcz
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=10

numery 5 i 6.

virus żeby listwe zdemontować to też trzeba zdjąć cały kolektor :dobani:

_________________
kRiStOf


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 18:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
kolektor musisz na bank zdejmowac :kwasny:
Ja u siebie nawet listwe wtryskow wypinalem(ale to nie jest wskazane)

Dla ulatwienia mozesz sobie poluzowac weze nr 1 i 2 z kanalu http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=10, odkrecasz jedna srubke, i przy pomocy kogos kto bedzie w kanale ci pomagal bedziesz mial wiekszy manewr na gurze przy wymianie tych wezykow...


Ostatnio edytowano 4 sierpnia 2009, 19:03 przez COUPE, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 19:01 
Offline
Forumowicz

Posty: 173
Lokalizacja: Bydgoszcz
no właśnie :dobani: może jeszcze sie ktoś "wypowie"
a dawałeś potem nowe uszczelki od kolektora? nie wiem czy po zdjęciu będą w stanie jeszcze być ponownie zamontowane.
kurcze zły jestem bo dłubania pełno a wymiana samych tych wężyków bułka z masłem ;)

_________________
kRiStOf


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 19:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 173
Lokalizacja: Bydgoszcz
no właśnie :dobani: może jeszcze sie ktoś "wypowie"
a dawałeś potem nowe uszczelki od kolektora? nie wiem czy po zdjęciu będą w stanie jeszcze być ponownie zamontowane.
kurcze zły jestem bo dłubania pełno a wymiana samych tych wężyków bułka z masłem ;)

_________________
kRiStOf


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 19:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Krzysztof83 napisał(a):
no właśnie :dobani: może jeszcze sie ktoś "wypowie"
a dawałeś potem nowe uszczelki od kolektora? nie wiem czy po zdjęciu będą w stanie jeszcze być ponownie zamontowane.
kurcze zły jestem bo dłubania pełno a wymiana samych tych wężyków bułka z masłem ;)


Tak kupywalem nowa uszczelke pomiedzy glowice a kolektor... to jest wskazane, za original placilem cos ok niecalych 40zl

Powiem ci ze troche sie meczylem przy ich wymianie, one powinny miec po 45 mm dlugosci karzdy, ale jak bedziesz dawal nowe to utnij sobie po ok 50mm lub nawet 55 mm, bedzie ci je wtedy latwiej naciagnac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 19:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 173
Lokalizacja: Bydgoszcz
ok dzięki.jutro sie zaopatrze w nowe uszczelki i wężyki i pojutrze chyba sie za to wezme. bo do mechaniora nie widzi mi sie oddawać...(nie chodzi o kase!)

_________________
kRiStOf


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 19:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Krzysztof83 napisał(a):
ok dzięki.jutro sie zaopatrze w nowe uszczelki i wężyki i pojutrze chyba sie za to wezme. bo do mechaniora nie widzi mi sie oddawać...(nie chodzi o kase!)


Poradzisz sobie, srednica wewnetrzna wezyka wynosi 8mm, zaopatrz sie tez w nowe opaski na wezyk bo te moje stare nie wytrzymaly...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 22:38 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
w m40 bardzo fajnie składany jest kolektor z 2 części
Obrazek
kup 2 uszczelki nr 8 i w 30 min będzie gotowe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 22:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
andrzej520 napisał(a):
w m40 bardzo fajnie składany jest kolektor z 2 części
Obrazek
kup 2 uszczelki nr 8 i w 30 min będzie gotowe


heh u mnie jest podobnie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 22:51 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
COUPE napisał(a):
andrzej520 napisał(a):
w m40 bardzo fajnie składany jest kolektor z 2 części
Obrazek
kup 2 uszczelki nr 8 i w 30 min będzie gotowe


heh u mnie jest podobnie ;)

tak jak w reklamie żywca


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 23:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
andrzej520 napisał(a):
tak jak w reklamie żywca



No prawie...... :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2009, 18:07 
Offline
Forumowicz

Posty: 173
Lokalizacja: Bydgoszcz
wymieniłem problem z głowy.
ale zdejmowałem tylko przepustnice, kolektora nie ruszałem.dwie uszczelki do przepustnicy kosztowały mnie 10zł. do tego wężyk i objemki i cała impreza 20zł i troche czasu :hyhy: :cwaniak: :piwo:
dzięki panowie macie punkciki :piwo: :piwo:

_________________
kRiStOf


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL