BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 17:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e32] Jak "gęsty" jest wieloklin standardowej kier
PostNapisane: 6 marca 2007, 15:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Lokalizacja: Jaworzno
Witam

Wymieniałem w aucie drążek środkowy i końcówki drążków z jednej strony (żałuje że tylko z jednej :( bo teraz mam problem); kierownice mam lekko w lewo. Potem ustawili mi geometre ale tylko na gałce po jednej stronie...

Czy uda mi sie ja ustawić na wieloklinie tak by była prosto?

Pytam się a nie probuje bo nie mam klucza... dopiero wieczorm będę mógł podjechać po ten 22mm do kierownicy...


Pozdrawiam


Ostatnio edytowano 6 marca 2007, 22:02 przez michael, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2007, 15:35 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
lepiej popraw geometrie tak jak ma byc a nie kombinacje z wieloklinem...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2007, 15:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
można tak zrobić tylko w ostateczności ale lepiej jest popuścić drążki i jednego o tyle samo obrotów wkręcić co drugiego wykręcić. ;)

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2007, 15:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Lokalizacja: Jaworzno
Kornelio napisał(a):
lepiej popraw geometrie tak jak ma byc a nie kombinacje z wieloklinem...


Ustawiali zbierznośc konkretnie. Generalnie wszystko jest ok, auto jeździ prosto... tylko żeby wyregulować tak to trzeba by kręcić dwoma gałkami, oni kręcili tylko jedną.

Zmieniło sie tylko położenie kierownicy, delikatnie.

Końcowe pozycje są idealne. Servo delikatnie syczy w lewo i w prawo 2mm przed max skręcem.


Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2007, 15:40 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Lokalizacja: Jaworzno
mcgiver napisał(a):
można tak zrobić tylko w ostateczności ale lepiej jest popuścić drążki i jednego o tyle samo obrotów wkręcić co drugiego wykręcić. ;)


Jeden drążek jest zapieczony... wolałbym go nie ruszać. Ale czy wieloklin kierownicy jest wystarczająco gęsty? Bo do troszke... jedna strona kierownicy jest jakieś 1 cm niżej niż druga przy jeździe na wprost. Boje się że jeden "ząbek" to bedzie juz za dużo :(


Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2007, 15:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
michael napisał(a):
Jeden drążek jest zapieczony... wolałbym go nie ruszać. Ale czy wieloklin kierownicy jest wystarczająco gęsty? Bo do troszke... jedna strona kierownicy jest jakieś 1 cm niżej niż druga przy jeździe na wprost. Boje się że jeden "ząbek" to bedzie juz za dużo

rubta co chceta :rotfl: ja bym wymienił drążek

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2007, 22:01 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
michael, jak jeździ ok a kierownica jest krzywo tzn. że geometria jest źle ustawiona , fachowiec powinien tak wszystko zgrać żeby jeździła prosto i żeby kierownica była prosta. Jak fachowiec tego nie potrafi to więcej go nie odwiedzaj .

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL