BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 318is Paliwo w oleju
PostNapisane: 31 grudnia 2008, 16:46 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
Witam wszystkich i proszę o pomoc.
Kupiłem piękne autko jakim jest E36 z silniczkiem 1.8is wymieniłem wszystko czego poprzedni użytkownik nie wimienił w zawieszeniu uszczelniłem wycieki z mostu i silnika, wszystkie filtry i płyny, Wymieniłem również jeden wtrysk bo już lał bokiem na zewnątrz. filtr paliwa był dosyć dobrze brudny a wtryski chyba przytkane więc kolega doradził mi płyn do czyszczenia wtrysków tak też zrobiłem samochód odmuliło(teraz to trochę jeździ) tylko że zaczęło mi przybywać oleju powodem tego jest paliwo które nie wiedzieć czemu i jaką drogą się tam znalazło. Pozdrawiam i proszę o pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2008, 21:03 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
podłacz ją pod kompa czy coś nie wyskoczy wygląda na to że dostaje za dużo paliwa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2009, 00:23 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 45
Posty: 86
Lokalizacja: GRÓJEC
masz poprostu zuzyte pierscienie w silniku,zmierz kompresje na cylindrach.ewętualnie popękane w ostatecznosci


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2009, 11:36 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
Czy przyczyną może być w jakiejś mierze termostaat bo mam wrażenie że moja pszczółka jest niedogrzana. :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2009, 18:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
A jak dużo ci oleju przybyło???może któryś wtryskiwacz leje i silnik nie jest wstanie go spalić w całości

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2009, 20:01 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
Przybyło 1,5 cm na bagnecie czyli jakieś półtora litra benzyny na jakieś 300 km dosyć mocnego wariowania. :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2009, 21:01 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
nie jestem pewien czy tak rozcięczony olej spełnia swoje zadanie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2009, 21:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
Na pewno nie spełnia,a jak płyn w chłodnicy,bo 1,5 litra to bardzo dużo,wtryski musiały by lać i to bardzo,silnik powinien być wręcz zalany

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2009, 23:29 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
Płyn w chlodnicy na stałym poziomie. Właśnie wróciłem z małej 70 km przejażdzki i stan oleju się nie zmienił a temperatura ledwie wyszła za niebieskie pole. No i brak mu mocy do 2000 obr. powyżej jest już super. Jadę jutro wymienić termostat i olej na początek. Ważne że już nie dymi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: problem z bmw e36 filtr
PostNapisane: 19 sierpnia 2009, 12:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: zielona gura
mam pytanko? otuz jakies 1 miesiąc temu wymieniłem pompe paliwowom orginalnom do bmw i wszystko ok dzała tylko po kilku dniach jakies echo wydobuje sie z pod samochodu jakby filtr poliwowy co jest pod podwosiem oddaje jakies głosy po prostu zaczoł chodzic głosniej i od 2 ch dni mam problem z odpaleniem auto czym to moze byc spowodowane moze to byc wymiana filtra paliwowego moze byc brudny i niepodawac dobrze paliwa ?? prosze o odpawiec na ten email lukasz.pizdunia@wp.pl prosze ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL