BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 czerwca 2025, 07:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] wskaznik temperatury
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 17:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: warszawa
witam
kiedy wskazówka temeratury dosłownie skacze to czy przyczyną moze byc temperatura płynu chłodzącego ??. ostatnio jeden znajomy mechanik mi powiedział ze gdyby to była kwestaj temeratury płynu to wskazówka by sie spokojnie unosiła lub opadała a nie skakała w oczach. u mnie w aucie wskazówka po nagrzaniu silnika oscyluje w przedziale 85 -100 stopini nie są to spokojne ruchy tylko tylko skoki. wymieniłem juz czujnik temeratury i nic nie pomogło. do momentu kiedy mechanik powiedzial mi ze raczej napewno jest to wina wskaznika myslałem ze gdzies w okolicach czujnika znajduje sie jakis bombel powietrza i to jest przyczyną skoków temp. Niekiedy jest tak ze wskazówka stoi wryta ( 90 stopni ) przez 50km jazdy a jak na drugi dzien rano uruchamiam silnik temp znowu skacze.

czy ktos z forumowiczów spotkał sie z uszkodzonym wskaznikiem temperatury.

_________________
e30 325ia
e36 325td
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 18:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Masa (tzn. brak masy) na śrubie pod kolumnąÂ kierownicy, nie łączy na stykach wskaźnika (w E30 jest to oddzielna część licznika) lub samo uszkodzenie wskaźnika. Sprawdzałeś temperaturę cieczy termometrem?

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 18:21 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
No mechanik chyba ma rację. Przecież ciecz nie zmienia swojej temperatury aż tak gwałtownie. A na Twoim miejscu, przyjrzałbym się lepiej samym zegarom (i na przykład przeczyścił wszystkie styki).

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 18:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 108
Lokalizacja: kamionna
Ale powietrze w ukladzie tez moze dawac takie efekty-ja tak mialem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 19:03 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 34
Posty: 43
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
tomasz82 napisał(a):
Ale powietrze w ukladzie tez moze dawac takie efekty-ja tak mialem.



też tak miałem w mojej e34.Odpowietrzyłem układ chłodzenia (tą śrubka przy wlewie płynu chłodzącego) i wszystko jest ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 19:33 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 849
Lokalizacja: Łódź/Poznań
Moje BMW: e32
Kod silnika: m30b35
w e30 zegary czasem szwankuja. MOje tez tak czasem robia ale u mnie na szczescie wskaznik stanu paliwa ;)
z 20 na 30 i wiecej litrow. Bardzo skokowo ;)

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=319097#319097 moja e30 :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=587194#587194 moja E32 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL