BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 czerwca 2025, 10:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] Problem z ukł. wydechowym w 318 Touring
PostNapisane: 24 sierpnia 2009, 18:11 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 43
Posty: 82
Lokalizacja: Wadowice
Moje BMW: E30
Kod silnika: M40B18Kat
Witam Potrzebuje wymienić środkowy tłumik ponieważ jest pusty w środku A dokładnie katalizator jest wybity (robota poprzedniego właściciela) i zastanawiam się co by tu wsadzić w jego miejsce W sklepie usłyszałem za tłumik parę stów Także nowy odpada. :) Czy z jakiegoś modelu/samochodu podejdzie tłumik ? Może w spawać rurkę ? Co byście proponowali ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2009, 18:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Zostaw jak jest, co on Ci wadzi? Jak już jest zginty to najtaniej wyjdzie rurka...

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2009, 21:18 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 43
Posty: 82
Lokalizacja: Wadowice
Moje BMW: E30
Kod silnika: M40B18Kat
jiGsaw napisał(a):
Zostaw jak jest, co on Ci wadzi? Jak już jest zginty to najtaniej wyjdzie rurka...


Zapomniałem dodać że mechanicy którzy wybijali katalizator źle przyspawali tłumik tłumik opiera się o podłogę samochodu A co za tym idzie często przenosi drgania na karoserie Druga sprawa to dźwięk. Na dłuższej trasie i przy większych prędkościach odgłos jest uciążliwy Gdyby nie ten dźwięk to bym tylko przekręcił tłumik i gotowe.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL