BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 23:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] bokiem automatem
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 17:59 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 191
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Moje BMW: e39 523i
Czesc koledzy. Pytanie do osob ktore maja lub jezdzily automatem. Mam e36 coupe 2.0
szkoda jest mi autka zeby je katowac :niepewny: (skrzynia tego nie lubi) ale chcialbym postawic go bokiem. Nie mowcie ze za malo mocy bo ludzi na forum pisza ze chodza bokami 1.8 ; 1.8is Tylko tu jest moje pytanie. Nie wiem jak go ustawic jaki dac tryb skrzyni sport czy zima (zima to podobno 25% szpery) czy dac na skrzyni "D" czy zablokowac na "2" Moze ktos sie kiedys bawil i ma jakies doswiadczenie. Za porady dzieki z gory ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 19:25 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
jak nie masz szpery to nie bedziesz jej mial po wcisnieciu trybu zima
automatem trudniej sie lata bokiem do tego latwo mozna go zniszczyc szczegolnie jak cie np przy stawianiu bokiem obroci


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 22:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
Jeśli zależy Ci na stawianiu 2.0 bokiem i na dodatek w automacie a i jeszcze bez szperunku :hyhy: to poczekaj do zimy, będziesz śmigał bokami jak szalony, a tak to szkoda auta, nie do tego jest "skonfigurowane".

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 06:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Lokalizacja: WÂłocÂławek
Moje BMW: 330xi
Kod silnika: M54B30
W trybie zima możesz mieć inaczej skonfigurowae ASC. Szpera to szpera urządzenie mechaniczne, które albo jest albo go nie ma (nawet nie czuję, że rymuję)

_________________
Stop tandecie! Stop ró¿owym wdziankom:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 06:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1904
Lokalizacja: las nieopodal PMI
Moje BMW: e34
Kod silnika: m30b35
Garaż: się rozje....ł po zimie :/
idize idzie trzeba tylko troszke pokombinowac:D moze tego sporta załacz i ja troche podpusc to poleci :D a inaczej lewy zakret przed zakreten troche w prawo i ostro w lewo zakładasz kontre i lecisz:D najlepiej na mokrym bez szpery jest duzu orania ale sie da:D

_________________
Obrazek


BMW miłością .. szpera radością a spalanie.??? a ch... ze spalaniem :D
moja wisienka zmiany nowe koło malowanko str7 => viewtopic.php?f=6&t=38330&p=1206767#p1206767
Moja Czarna Mamba => viewtopic.php?f=60&t=103928


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2009, 13:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: Wielkopolska
Wszystkim się wystarczy mieć odpowiednie umiejętności.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2009, 14:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 503
Lokalizacja: okolice lublina
Moje BMW: 540i
Kod silnika: M62/TU
ja wczoraj pierwszy raz latałem moją bemką po torze,lata bokiem bez zadnych problemów tylko 2 miałem cały czas na tiptroniku,jedyny problem to schamowanie auta przy przełamaniu bo przy wciśnięciu hamulca spadają obroty i czasem wzuca 1 bieg,
przy obracaniu auta trzeba wcisnąć hamulec i nic się skrzyni nie powinno stać,ale automat nie jest do driftu...

_________________
Obrazek
BmwMotorsportKlub.eu Lubelski Klub Bmw;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2009, 15:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
Fazi napisał(a):
ja wczoraj pierwszy raz latałem moją bemką po torze,lata bokiem bez zadnych problemów tylko 2 miałem cały czas na tiptroniku,jedyny problem to schamowanie auta przy przełamaniu bo przy wciśnięciu hamulca spadają obroty i czasem wzuca 1 bieg,
przy obracaniu auta trzeba wcisnąć hamulec i nic się skrzyni nie powinno stać,ale automat nie jest do driftu...
Kolego nie porownuj v8 z r6 bo to inna bajka i juz nie mowiac o mocy tylko o mocnym dole obrotow bo w r6 z miejsca najtrudniej jest rozbujac wał a na drifcie trzeba sie sporo postarać.
Ja tez mam 2,0 w automacie i polece bokiem ale mam potem moralniaka, że zaraz coś zajezdze :) Trzeba jeno całkiem wyłączyć ASC czyli przytrzymać przycisk chyba 12sek (tak zeby sie nie dało włączyć bez restartu) i wtedy mieli bez kłopotu wewnetrzne koło. Następnie rozgrzać oponki po kolei i wtedy probować. Tak "normalnie" z biegu bez przygotowń to ewentualnie wyjezdzając z piaszczystej nawierzchni lekko sie posliżnie na asfalcie ale.... SZKODA NASZYCH BALBINEK :]

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2009, 16:05 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 589
Lokalizacja: Południe
Moje BMW: przeróżnie
BetaBoy napisał(a):
Fazi napisał(a):
ja wczoraj pierwszy raz latałem moją bemką po torze,lata bokiem bez zadnych problemów tylko 2 miałem cały czas na tiptroniku,jedyny problem to schamowanie auta przy przełamaniu bo przy wciśnięciu hamulca spadają obroty i czasem wzuca 1 bieg,
przy obracaniu auta trzeba wcisnąć hamulec i nic się skrzyni nie powinno stać,ale automat nie jest do driftu...
Kolego nie porownuj v8 z r6 bo to inna bajka i juz nie mowiac o mocy tylko o mocnym dole obrotow bo w r6 z miejsca najtrudniej jest rozbujac wał a na drifcie trzeba sie sporo postarać.
Ja tez mam 2,0 w automacie i polece bokiem ale mam potem moralniaka, że zaraz coś zajezdze :) Trzeba jeno całkiem wyłączyć ASC czyli przytrzymać przycisk chyba 12sek (tak zeby sie nie dało włączyć bez restartu) i wtedy mieli bez kłopotu wewnetrzne koło. Następnie rozgrzać oponki po kolei i wtedy probować. Tak "normalnie" z biegu bez przygotowń to ewentualnie wyjezdzając z piaszczystej nawierzchni lekko sie posliżnie na asfalcie ale.... SZKODA NASZYCH BALBINEK :]


na moje oko to rozgrzane opony lepiej kleja, wiec ciezej jest zerwac przyczepnosc... jak Ty to widzisz??

Moim zdaniem najlatwiej jest poleciec bokiem w aucie z automatem przy zastosowaniu wahadla i rękawu. Czyli rozdped, skrzynia w pozycji 2 biegu, wybijamy auto z balansu szybki prawy lewy i jesli auto nie chce sie postawic bokiem pociagamy za reczny co troche podetnie nam auto i samo w sobie spowoduje poslizg ktory trzeba tylko kontynuowac.

_________________
Garaż pełen wynalazków...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2009, 16:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
Widze to tak, że jak trzasne kilka bączków to potem łatwiej obrócic kołem na asfalcie ;)

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL