BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 czerwca 2025, 23:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] rezystor nawiewu grzeje sie po jego wymianie
PostNapisane: 4 września 2009, 13:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E30 & E36
Kod silnika: m40b16 & m42
Witam, jak w temacie wymieniłem rezystor od nawiewu bo działał mi tylko IV, nasmarowałem tulejki wentylatora dmuchawy bo już troche piszczał teraz chodzi mi każdy bieg ale tylko 30 sekund a sprężynki w rezystorze robią sie czerwone i sie rozłącza... ostygnie chwile i znowu chodzi 30s ;/ co może być? silnik wentylatora stawia jakiś opór? niby po nasmarowaniu lekko sie obraca... czekam na odpowiedzi dzięki PZDRO


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 17:22 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
a czy u Ciebie rezystor nie powinien siedzieć w tunelu nawiewu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 17:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 233
Lokalizacja: z zawinkla :)
ryszard55 napisał(a):
a czy u Ciebie rezystor nie powinien siedzieć w tunelu nawiewu?
pewnie że powinien! wtedy powietrze go chłodzi i o! a silniczek się lekko obraca czy stawia opór? ;)

_________________
Uniden PRO 520 XL + CTE AP1700 na dachu :D
uaz 469B-gofr 3 2.0GTI - CRX ED9 D16Z5 (czarna strzaÂła najzajebiaszcza popierdalaka) obecnie nudne e36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 19:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E30 & E36
Kod silnika: m40b16 & m42
silniczek obraca sie lekko jak go włączałem na krótko to też ładnie nie piszczało ani nic bede musiał wsadzić rezystor w tunel bo miałem go na zewnątrz na kablach i może dlatego sie tak grzał dzięki panowie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 20:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 310
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Moje BMW: E34
Kod silnika: M51D25
To pewnie będzie przyczyna. Ale kiedyś miałem gorzej, bo chodził tylko na IV biegu a wszystko było OK, okazało się, ze coś wpadło w wirnik silniczka, potem po zmontowaniu wszystkiego był podobny problem jak u Ciebie i po włożeniu rezystora na swoje miejsce wszystko wróciło do normy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 14:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E30 & E36
Kod silnika: m40b16 & m42
wszystko gra ;) włożyłem go na swoje miejsce i gitara dzięki PZDR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL