BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 22:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Zmiana tarcz hamulcowych z "solid" na wentyl
PostNapisane: 13 września 2009, 20:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 111
Lokalizacja: Spalding/UK
Moje BMW: E36 325 Coupe
Kod silnika: M50TU25
Witam, mam na tyle w mojej buni (wrzesień '93) zwykle, solidne tarcze hamulcowe, a że muszę je wymienić zrobiłem małe rozeznanie i znalazłem zarówno zwykłe jak i wentylowane tarcze... Czy tarcze wentylowane będą pasować bez żadnych przeróbek do zacisków od zwykłych tarcz?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2009, 20:47 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
nie beda musisz wymienic zacisk i tarcze razem aczkolwiek w serii 3 wystarczaja zwykle tarcze jakies bardzo dobrej jakosci lepiej zainwestuj w dobry sprzecik zamiast wymieniac :hyhy: skoro mnie w e34 starczaja zwykle to w e36 tym bardziej :hyhy:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2009, 22:25 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
variant napisał(a):
lepiej zainwestuj w dobry sprzecik
dokładnie :) jednolite nawiercane i nacinane tarcze z dożywotnią gwarancją prodcenta kosztują tyle co wentylowane + zaciski , przy okazji kp dobre klocki i wymień płyn hamulce bedą brzytwa :)

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2009, 07:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
Mhm, mówicie drogo? Ja u siebie zmieniłem, kupiłem zaciski i jarzma do wentyli za 60 zł. Do tego tarcze i klocki jak nowe zero zużycia(z anglika) za 100. Więc nie wiem czy kupisz taniej dobrej firmy tarcze nowe.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL