BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 18:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] nagrzewnica jak wyciagnac
PostNapisane: 5 września 2009, 16:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 75
Lokalizacja: warszawa
Panowie orientuje sie ktos jak najlepiej sie zabrac za nagrzewnice w E36 1,8?? co trzeba wyciagnac itp ? tylko prosze nie piszcie zebym jechal do mechanika bo jeszcze cos zepsuje (taka odpowiedz dostalem kiedys gdy pytalem o wymiane rozrusznika :P ) przerabial juz to ktos? szukalem w szukajce ale nic konkretnego nie moge znalesc jak to wyciagnac najlepiej???


Ostatnio edytowano 6 września 2009, 00:47 przez mamarco, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 17:06 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 739
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36
Kod silnika: M54B30
Polecam instrukcje Bentleya do E-36.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 22:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 310
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Moje BMW: E34
Kod silnika: M51D25
Szczerze to masz trochę pracy. na początek musisz pod maską dobrać się do śrub nagrzewnicy (4xM6), aby je odkręcic musisz zdemontować listwę wiązki silnika i odkręcić pokrywę, jak dobrze pamiętam to jest ona zamocowana na wkrętach na klucz 7mm. Następnie wyciągasz schowej, najprawdopodobniej jest przykrecony od spodu, wyciągasz osłonę pod kierownicą, ściagasz konsole. Po zdjecio osony po kierownicą i schowka będziesz widział śruby M6 (dwie na strone) mocujące deskę rozdzielczą. Nie zapomnij poodpinać wszystkich przewodów!. Na sam koniec wiciągnij kratki nawiewu na przednią szybę i odkręć jak dobrze pamiętam 4 wkrety na klucz 7mm. Wtedy mozesz zacząć powoli próbować zdjąć deskę rozdzielczą. Potem odkręć przewody od nagrzewnicy (w komorze silnika) odłącz linki od nagrzewnicy i już możesz ją wyciagać. Oczywiście kolejność prac dobierz sobie sam :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 22:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
kolega wyżej zapomniał tylko dodać "have fun" ;)

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 08:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 75
Lokalizacja: warszawa
aha czyli bedzie troche zabawy :) dzieki jak spruboje sie do tego dobrac napisze co i jak jak cos :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL