Szczerze to masz trochę pracy. na początek musisz pod maską dobrać się do śrub nagrzewnicy (4xM6), aby je odkręcic musisz zdemontować listwę wiązki silnika i odkręcić pokrywę, jak dobrze pamiętam to jest ona zamocowana na wkrętach na klucz 7mm. Następnie wyciągasz schowej, najprawdopodobniej jest przykrecony od spodu, wyciągasz osłonę pod kierownicą, ściagasz konsole. Po zdjecio osony po kierownicą i schowka będziesz widział śruby M6 (dwie na strone) mocujące deskę rozdzielczą. Nie zapomnij poodpinać wszystkich przewodów!. Na sam koniec wiciągnij kratki nawiewu na przednią szybę i odkręć jak dobrze pamiętam 4 wkrety na klucz 7mm. Wtedy mozesz zacząć powoli próbować zdjąć deskę rozdzielczą. Potem odkręć przewody od nagrzewnicy (w komorze silnika) odłącz linki od nagrzewnicy i już możesz ją wyciagać. Oczywiście kolejność prac dobierz sobie sam
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)